Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998561

Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte


Dunković, Božica
Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte // Suvremena trgovina, 44 (2019), 2; 67-69 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 998561 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte
(Effects of customer reviews on apparel sales)

Autori
Dunković, Božica

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 44 (2019), 2; 67-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
recenzije kupaca, online prodaja, modna odjeća
(customer reviews, online retail, fashion)

Sažetak
Kod online maloprodaje kupci i menadžment prate recenzije drugih kupaca koji razmjenjuju stavove i iskustva. Efekti recenzija razlikuju se među kategorijama robe (npr. kozmetika, hrana ili odjeća), ali i među djelatnostima (npr. zabava, ugostiteljstvo, prodaja vozila). Svrha je upoznati javnost s doprinosima novih marketinških istraživanja o efektima recenzija na odluke kupaca u kontekstu online maloprodaje odjeće. Online objava i ocjena kupca predstavlja korisnu informaciju kako za buduće kupce tako i za trgovce. Kupci koriste društvene mreže, pišu blogove i razmjenjuju mišljenja kako bi izrazili svoj dojmove ili stavove o proizvodu ili usluzi. Koriste društvene mreže prije iz hedonističkih, nego utilitarističkih motiva. Preko društvenih mreža umreženost stvara posebnu ekonomsku vrijednost jer se interakcije trenutno pretvaraju u usporedive informacije i razmjenjuju s drugima čime se stvara veći promet, stimulira ponašanje i društvena povezanost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Božica Dunković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Božica
Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte // Suvremena trgovina, 44 (2019), 2; 67-69 (nije recenziran, članak, stručni)
Dunković, B. (2019) Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte. Suvremena trgovina, 44 (2), 67-69.
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, year = {2019}, pages = {67-69}, keywords = {recenzije kupaca, online prodaja, modna odje\'{c}a}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {44}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Recenzije kupaca utje\v{c}u na prodajne efekte}, keyword = {recenzije kupaca, online prodaja, modna odje\'{c}a} }
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, year = {2019}, pages = {67-69}, keywords = {customer reviews, online retail, fashion}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {44}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Effects of customer reviews on apparel sales}, keyword = {customer reviews, online retail, fashion} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font