Pregled bibliografske jedinice broj: 998561
Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte
Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte // Suvremena trgovina, 44 (2019), 2; 67-69 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 998561 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Recenzije kupaca utječu na prodajne efekte
(Effects of customer reviews on apparel sales)
Autori
Dunković, Božica
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 44
(2019), 2;
67-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
recenzije kupaca, online prodaja, modna odjeća
(customer reviews, online retail, fashion)
Sažetak
Kod online maloprodaje kupci i menadžment prate recenzije drugih kupaca koji razmjenjuju stavove i iskustva. Efekti recenzija razlikuju se među kategorijama robe (npr. kozmetika, hrana ili odjeća), ali i među djelatnostima (npr. zabava, ugostiteljstvo, prodaja vozila). Svrha je upoznati javnost s doprinosima novih marketinških istraživanja o efektima recenzija na odluke kupaca u kontekstu online maloprodaje odjeće. Online objava i ocjena kupca predstavlja korisnu informaciju kako za buduće kupce tako i za trgovce. Kupci koriste društvene mreže, pišu blogove i razmjenjuju mišljenja kako bi izrazili svoj dojmove ili stavove o proizvodu ili usluzi. Koriste društvene mreže prije iz hedonističkih, nego utilitarističkih motiva. Preko društvenih mreža umreženost stvara posebnu ekonomsku vrijednost jer se interakcije trenutno pretvaraju u usporedive informacije i razmjenjuju s drugima čime se stvara veći promet, stimulira ponašanje i društvena povezanost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija