Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998522

Izrada didaktičko-metodičkoga materijala za učenike s posebnim potrebama iz književnosti, usmenoga, pismenoga izražavanja i jezika


Draganić, Biserka
Izrada didaktičko-metodičkoga materijala za učenike s posebnim potrebama iz književnosti, usmenoga, pismenoga izražavanja i jezika // Županijsko stručno vijeće za učitelje hrvatskoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 998522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada didaktičko-metodičkoga materijala za učenike s posebnim potrebama iz književnosti, usmenoga, pismenoga izražavanja i jezika
(Making of didactic-methodical material for students with special needs from literature, oral and written expression and language)

Autori
Draganić, Biserka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Županijsko stručno vijeće za učitelje hrvatskoga jezika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenik s posebnim potrebama, prilagodba teksta na sadržajnoj, grafičkoj razini, razini zadataka za interpretaciju, razini zadataka za jezično izražavanje i stvaranje, prilagodba zadataka iz jezika, učenje putem igre, prilagodba učiteljskih zahtjeva u odnosu na učenika
(a student with special needs, text adaption on the content level, at the graphic level, at the level of interpretation tasks, at the task level for language expression and creation, adaptation of tasks from the language, learning through the game, adaption of teacher requirements in relation to students)

Sažetak
Tijekom predavanja učitelji su upoznati s načinima na koje mogu učenicima s posebnim potrebama prilagoditi zadatke iz jezika, književnosti, usmenoga i pismenoga izražavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Filologija, Književnost



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Biserka Draganić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Draganić, Biserka
Izrada didaktičko-metodičkoga materijala za učenike s posebnim potrebama iz književnosti, usmenoga, pismenoga izražavanja i jezika // Županijsko stručno vijeće za učitelje hrvatskoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Draganić, B. (2011) Izrada didaktičko-metodičkoga materijala za učenike s posebnim potrebama iz književnosti, usmenoga, pismenoga izražavanja i jezika. U: Županijsko stručno vijeće za učitelje hrvatskoga jezika.
@article{article, author = {Dragani\'{c}, Biserka}, year = {2011}, keywords = {u\v{c}enik s posebnim potrebama, prilagodba teksta na sadr\v{z}ajnoj, grafi\v{c}koj razini, razini zadataka za interpretaciju, razini zadataka za jezi\v{c}no izra\v{z}avanje i stvaranje, prilagodba zadataka iz jezika, u\v{c}enje putem igre, prilagodba u\v{c}iteljskih zahtjeva u odnosu na u\v{c}enika}, title = {Izrada didakti\v{c}ko-metodi\v{c}koga materijala za u\v{c}enike s posebnim potrebama iz knji\v{z}evnosti, usmenoga, pismenoga izra\v{z}avanja i jezika}, keyword = {u\v{c}enik s posebnim potrebama, prilagodba teksta na sadr\v{z}ajnoj, grafi\v{c}koj razini, razini zadataka za interpretaciju, razini zadataka za jezi\v{c}no izra\v{z}avanje i stvaranje, prilagodba zadataka iz jezika, u\v{c}enje putem igre, prilagodba u\v{c}iteljskih zahtjeva u odnosu na u\v{c}enika}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dragani\'{c}, Biserka}, year = {2011}, keywords = {a student with special needs, text adaption on the content level, at the graphic level, at the level of interpretation tasks, at the task level for language expression and creation, adaptation of tasks from the language, learning through the game, adaption of teacher requirements in relation to students}, title = {Making of didactic-methodical material for students with special needs from literature, oral and written expression and language}, keyword = {a student with special needs, text adaption on the content level, at the graphic level, at the level of interpretation tasks, at the task level for language expression and creation, adaptation of tasks from the language, learning through the game, adaption of teacher requirements in relation to students}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font