Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998513

Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonološke svjesnosti u predškolskoj dobi


Kukec, Lucija
Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonološke svjesnosti u predškolskoj dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 998513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonološke svjesnosti u predškolskoj dobi
(Musical motivation as an incentive for the development of phonological awareness in pre- school age)

Autori
Kukec, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.11

Godina
2016

Stranica
67

Mentor
Budinski, Vesna

Neposredni voditelj
Jurkić Sviben, Tamara

Ključne riječi
govor, fonološka svjesnost, predčitačke vještine, djeca predškolske dobi
(speech, phonological awareness, pre reading skills, preschool children)

Sažetak
Istraživanjem govora od davnina su se bavili brojni znanstvenici. Govor je jedna od osnovnih karakteristika svakoga čovjeka. Što se povezanosti djece i govora tiče, govor je sredstvo koje ima vrlo važnu ulogu u djetetovoj igri, ali i interakciji s drugom djecom. S razvojem, djetetov govor postaje sve bogatiji i složeniji. Kako bi se govor u djeteta pravilno razvijao, djetetu je potrebna podrška njegove okoline, posebice roditelja i odgojitelja koji raznim metodičkim postupcima bogate djetetov rječnik, a samim time i djetetov govor. Roditelji i odgojitelji moraju dozvoliti djetetu igranje jezikom i glasovima čime se glasovne kompetencije uvelike povećavaju. Fonemska svjesnost smatra se najvažnijim čimbenikom razvoja čitanja u djece. Razvija se putem brojnih glasovnih igara, ali i kroz uočavanje rime, pjevanje pjesmica, brojalica, bajalica. Pjesmice i brojalice često se koriste u radu s djecom i pridonose kvalitetnijoj artikulaciji glasova, izgovaranju riječi i rečenica. Da bi djeci približio određenu pjesmu, odgojitelj traži i pronalazi brojne kreativne putove i metode čime pospješuje fonološko osvješćivanje, a samim time i razvoj predčitačkih vještina. U sklopu diplomskoga rada, provedeno je istraživanje o utjecaju glazbe na razvoj fonološke svjesnosti kod djece predškolske dobi. Cilj istraživanja bio je utvrditi utječe li svakodnevno poticanje djece glazbom na razvoj fonološke svjesnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Budinski (mentor)

Avatar Url Tamara Jurkić Sviben (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kukec, Lucija
Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonološke svjesnosti u predškolskoj dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Kukec, L. (2016) 'Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonološke svjesnosti u predškolskoj dobi', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kukec, Lucija}, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {govor, fonolo\v{s}ka svjesnost, pred\v{c}ita\v{c}ke vje\v{s}tine, djeca pred\v{s}kolske dobi}, title = {Glazbena motivacija kao poticaj za razvoj fonolo\v{s}ke svjesnosti u pred\v{s}kolskoj dobi}, keyword = {govor, fonolo\v{s}ka svjesnost, pred\v{c}ita\v{c}ke vje\v{s}tine, djeca pred\v{s}kolske dobi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kukec, Lucija}, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {speech, phonological awareness, pre reading skills, preschool children}, title = {Musical motivation as an incentive for the development of phonological awareness in pre- school age}, keyword = {speech, phonological awareness, pre reading skills, preschool children}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font