Pregled bibliografske jedinice broj: 998482
Sviranje instrumenta kao izvannastavna i izvanškolska aktivnost
Sviranje instrumenta kao izvannastavna i izvanškolska aktivnost // Državni stručni skup „Nastava glazbene kulture i glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremene škole“
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 998482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sviranje instrumenta kao izvannastavna i
izvanškolska aktivnost
(Playing the instrument as an extracurricular
activity)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Državni stručni skup „Nastava glazbene kulture i glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremene škole“
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 23.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
sviranje, izvannastavna aktivnost, izvanškolska aktivnost
(playing instrument, extracurricular activity)
Sažetak
Predavanje „Sviranje kao izvannastavna i izvanškolska aktivnost“ održano je u Svetom Martinu na Muri 23.4.2019. u okviru Državnog stručnog skupa učitelja glazbene kulture i nastavnika glazbene umjetnosti: „Nastava glazbene kulture i glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremene škole“ u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (viša savjetnica AZOO, Anita Gergorić). Tijekom predavanja prikazana je individualna nastava sviranja kao izvanškolska aktivnost, tj. individualni tečaj sviranja koji se može organizirati i u općeobrazovnoj školi kao izvannastavna aktivnost. Naime, prema Kurikulumu nastavnog predmeta glazbena kultura za osnovne škole i glazbena umjetnost za gimnazije (2019) važan dio procesa učenja i poučavanja glazbe odnosi se na izbornu i fakultativnu nastavu te izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, a navedene aktivnosti se mogu organizirati u vidu pjevačkog zbora, instrumentalnih sastava, orkestra, plesne skupine, folklornog ansambla, skladanja, individualnog sviranja i ostalog. Tijekom izlaganja istaknute su prednosti izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, te prednosti koje donose glazbene aktivnosti, posebice sviranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku