Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998479

GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU


Hordov, Monika; Sikirić, Dominik; Krajnović, Aleksandra
GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU // CroDiM - International Journal of Marketing Science - Međunarodni znanstveno-stručni časopis, 2 (2019), 1; 17-35 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 998479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU
(GAMIFICATION AS A BUSINESS MODEL IN DIGITAL MARKETING AND ITS IMPLEMENTATION IN TOURISM)

Autori
Hordov, Monika ; Sikirić, Dominik ; Krajnović, Aleksandra

Izvornik
CroDiM - International Journal of Marketing Science - Međunarodni znanstveno-stručni časopis (2584-7236) 2 (2019), 1; 17-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
digitalni marketing, digitalni brending, CRM, gamifikacija, gamifikacija u turizmu, modeli gamifikacije, gamifikacija u destinacijskom menadžmentu
(digital marketing, digital branding, CRM, gamification, gamification in tourism, gamification models, gamification in destination management)

Sažetak
Danas živimo u eri kad potrošači doslovno čeznu za povezivanjem ljudi i stvari koje će im dati smisao životu, a istovremeno u eri kada zbog ubrzanog načina života cjelokupni marketing mora biti „on- the-go“. Kako bi se uspješno pridobili kupci u takvoj kaotičnoj eri komunikacija s klijentima treba vezivati, izazivati posebne emocije, prelaziti poznate granice i inspirirati klijente. Zbog toga brend menadžeri trebaju postepeno uvoditi peti element marketinškog miksa, a to je svrha brenda. Budući da brend menadžeri trebaju znati što motivira određenu ciljnu skupinu, što pobuđuje njihovu strast te, primjerice, koje igre vole, a u skladu s vječitom čovjekovom težnjom za igrom, autori u radu predstavljaju novi poslovni model, tzv. gamifikaciju (gejmifikaciju), koja se definira kao korištenje igara u marketinškim kampanjama. Kako bi implementacija ovakvog modela bila uspješna potrebno je klijenta postaviti na središnje mjesto, na način da se krene od njegovih emocija, životnog stila i/ili potrošačkog ponašanja. To je vrlo važno jer brend menadžeri u suvremenom visokokompetitivnom poslovnom okruženju želesaznati i opisati profile svojih klijenata upravo onako kako bi se mogao opisati najbolji prijatelj. To čini i osnovu modela gejmifikacije, za čiju je uspješnu implementaciju u suvremenim poslovnim uvjetima potrebna suvremena tehnologija, razvijen konceptCRM-a i primjena digitalnog marketinga. U ovom radu autori prikazuju model gamifikacije u digitalnom marketingu u turizmu na primjeru promocije i turističke valorizacije Zadra i njegove okolice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Monika Hordov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hordov, Monika; Sikirić, Dominik; Krajnović, Aleksandra
GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU // CroDiM - International Journal of Marketing Science - Međunarodni znanstveno-stručni časopis, 2 (2019), 1; 17-35 (recenziran, članak, znanstveni)
Hordov, M., Sikirić, D. & Krajnović, A. (2019) GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU. CroDiM - International Journal of Marketing Science - Međunarodni znanstveno-stručni časopis, 2 (1), 17-35.
@article{article, author = {Hordov, Monika and Sikiri\'{c}, Dominik and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2019}, pages = {17-35}, keywords = {digitalni marketing, digitalni brending, CRM, gamifikacija, gamifikacija u turizmu, modeli gamifikacije, gamifikacija u destinacijskom menad\v{z}mentu}, journal = {CroDiM - International Journal of Marketing Science - Me\djunarodni znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU}, keyword = {digitalni marketing, digitalni brending, CRM, gamifikacija, gamifikacija u turizmu, modeli gamifikacije, gamifikacija u destinacijskom menad\v{z}mentu} }
@article{article, author = {Hordov, Monika and Sikiri\'{c}, Dominik and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2019}, pages = {17-35}, keywords = {digital marketing, digital branding, CRM, gamification, gamification in tourism, gamification models, gamification in destination management}, journal = {CroDiM - International Journal of Marketing Science - Me\djunarodni znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {GAMIFICATION AS A BUSINESS MODEL IN DIGITAL MARKETING AND ITS IMPLEMENTATION IN TOURISM}, keyword = {digital marketing, digital branding, CRM, gamification, gamification in tourism, gamification models, gamification in destination management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font