Pregled bibliografske jedinice broj: 998479
GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU
GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU // CroDiM - International Journal of Marketing Science - Međunarodni znanstveno-stručni časopis, 2 (2019), 1; 17-35 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 998479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
GAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM
MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU
(GAMIFICATION AS A BUSINESS MODEL IN DIGITAL
MARKETING AND ITS IMPLEMENTATION IN TOURISM)
Autori
Hordov, Monika ; Sikirić, Dominik ; Krajnović, Aleksandra
Izvornik
CroDiM - International Journal of Marketing Science - Međunarodni znanstveno-stručni časopis (2584-7236) 2
(2019), 1;
17-35
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
digitalni marketing, digitalni brending, CRM, gamifikacija, gamifikacija u turizmu, modeli gamifikacije, gamifikacija u destinacijskom menadžmentu
(digital marketing, digital branding, CRM, gamification, gamification in tourism, gamification models, gamification in destination management)
Sažetak
Danas živimo u eri kad potrošači doslovno čeznu za povezivanjem ljudi i stvari koje će im dati smisao životu, a istovremeno u eri kada zbog ubrzanog načina života cjelokupni marketing mora biti „on- the-go“. Kako bi se uspješno pridobili kupci u takvoj kaotičnoj eri komunikacija s klijentima treba vezivati, izazivati posebne emocije, prelaziti poznate granice i inspirirati klijente. Zbog toga brend menadžeri trebaju postepeno uvoditi peti element marketinškog miksa, a to je svrha brenda. Budući da brend menadžeri trebaju znati što motivira određenu ciljnu skupinu, što pobuđuje njihovu strast te, primjerice, koje igre vole, a u skladu s vječitom čovjekovom težnjom za igrom, autori u radu predstavljaju novi poslovni model, tzv. gamifikaciju (gejmifikaciju), koja se definira kao korištenje igara u marketinškim kampanjama. Kako bi implementacija ovakvog modela bila uspješna potrebno je klijenta postaviti na središnje mjesto, na način da se krene od njegovih emocija, životnog stila i/ili potrošačkog ponašanja. To je vrlo važno jer brend menadžeri u suvremenom visokokompetitivnom poslovnom okruženju želesaznati i opisati profile svojih klijenata upravo onako kako bi se mogao opisati najbolji prijatelj. To čini i osnovu modela gejmifikacije, za čiju je uspješnu implementaciju u suvremenim poslovnim uvjetima potrebna suvremena tehnologija, razvijen konceptCRM-a i primjena digitalnog marketinga. U ovom radu autori prikazuju model gamifikacije u digitalnom marketingu u turizmu na primjeru promocije i turističke valorizacije Zadra i njegove okolice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru