Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998404

Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi


Krnić, Marijo; Kekez, Mia
Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 91-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 998404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi
(Of the learning outcomes in the cognitive field of vocal training of masters of primary education in a comparative perspective)

Autori
Krnić, Marijo ; Kekez, Mia

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016); 91-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
godina studija ; mjesto studija ; vokalna glazba
(years of study ; place of study ; vocal music)

Sažetak
U radu su prikazani rezultati istraživanja razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe među studentima prve i pete godine učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zagrebu i Zadru. Rezultati istraživanja pokazuju kako ne postoji značajna razlika u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Istraživanje također pokazuje kako postoje značajne razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Naposljetku, rezultati ukazuju na to da postoje razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve i pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Predlaže se revizija aktualnih planova i programa učiteljskih studija s ciljem ujednačavanja naobrazbe u području nastave glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Marijo Krnić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krnić, Marijo; Kekez, Mia
Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 91-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Krnić, M. & Kekez, M. (2016) Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65, 91-103.
@article{article, author = {Krni\'{c}, Marijo and Kekez, Mia}, year = {2016}, pages = {91-103}, keywords = {godina studija, mjesto studija, vokalna glazba}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, issn = {0037-654X}, title = {Ishodi u\v{c}enja u kognitivnom podru\v{c}ju glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi}, keyword = {godina studija, mjesto studija, vokalna glazba} }
@article{article, author = {Krni\'{c}, Marijo and Kekez, Mia}, year = {2016}, pages = {91-103}, keywords = {years of study, place of study, vocal music}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, issn = {0037-654X}, title = {Of the learning outcomes in the cognitive field of vocal training of masters of primary education in a comparative perspective}, keyword = {years of study, place of study, vocal music} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics And Language behavior abstracts (Llba)
  • Library & Information Science Abstracts (Lisa )
  • MLA International Bibliography





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font