Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998401

Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije


Ćurić, Antonia
Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 186-189 (međunarodna recenzija, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 998401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
(Renata Čepić i Jana Kalin (ed.): Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies)

Autori
Ćurić, Antonia

Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 1 (2018), 1-2; 186-189

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
recenzija, inkluzija, ličnost, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, profesionalni razvoj učitelja, samoregulacija, status
(critical review, inclusion, personality, education for sustainable development, teacher professsional development, self-regulation, reputation)

Sažetak
Prikaz monografije Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url ANTONIA ĆURIĆ (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ćurić, Antonia
Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 186-189 (međunarodna recenzija, prikaz, ostalo)
Ćurić, A. (2018) Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije. Odgojno-obrazovne teme, 1 (1-2), 186-189.
@article{article, author = {\'{C}uri\'{c}, Antonia}, year = {2018}, pages = {186-189}, keywords = {recenzija, inkluzija, li\v{c}nost, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, profesionalni razvoj u\v{c}itelja, samoregulacija, status}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {1}, number = {1-2}, issn = {2623-7911}, title = {Renata \v{C}epi\'{c} i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj u\v{c}itelja: status, li\v{c}nost i transverzalne kompetencije}, keyword = {recenzija, inkluzija, li\v{c}nost, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, profesionalni razvoj u\v{c}itelja, samoregulacija, status} }
@article{article, author = {\'{C}uri\'{c}, Antonia}, year = {2018}, pages = {186-189}, keywords = {critical review, inclusion, personality, education for sustainable development, teacher professsional development, self-regulation, reputation}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {1}, number = {1-2}, issn = {2623-7911}, title = {Renata \v{C}epi\'{c} i Jana Kalin (ed.): Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies}, keyword = {critical review, inclusion, personality, education for sustainable development, teacher professsional development, self-regulation, reputation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font