Pregled bibliografske jedinice broj: 998401
Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 186-189 (međunarodna recenzija, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 998401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
(Renata Čepić i Jana Kalin (ed.): Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies)
Autori
Ćurić, Antonia
Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 1
(2018), 1-2;
186-189
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
recenzija, inkluzija, ličnost, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, profesionalni razvoj učitelja, samoregulacija, status
(critical review, inclusion, personality, education for sustainable development, teacher professsional development, self-regulation, reputation)
Sažetak
Prikaz monografije Renata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)