Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998360

Marketinška strategija za malostonsku kamenicu


Violić, Mate
Marketinška strategija za malostonsku kamenicu, 2017., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 998360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška strategija za malostonsku kamenicu
(Marketing Strategy of Malostonska Kamenica (Oyster from Mali Ston))

Autori
Violić, Mate

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.10

Godina
2017

Stranica
49

Mentor
Cerjak, Marija

Neposredni voditelj
Tomić Maksan, Marina

Ključne riječi
malostonska kamenica, marketinška strategija, proizvod, cijena, distribucija, promocija
(Oysters from Mali Ston, marketing strategy, product, price, distribution, promotion)

Sažetak
Potreba za marketinškom orijentacijom prisutna je u svim gospodarskim sektorima u suvremenom okruženju. Kamenica je proizvod s iznimnim nutricionističkim značajkama koji je cijenjen kao gastronomska delikatesa. Malostonska kamenica se uzgaja u iznimno povoljnim prirodnim uvjetima i ima tradicijski značaj. Cilj istraživanja je bio utvrditi stanje na tržištu kamenica, utvrditi potencijale tržišnog razvoja malostonske kamenice, kao i izraditi marketinšku strategiju za malostonsku kamenicu. Strategija je osmišljena na temelju istraživanja tržišta u kojem je stavljen naglasak na ponašanje u kupnji i konzumaciji kamenica, važna obilježja pri kupnji kamenica te analizu cjenovne spremnosti ispitanika za kupnju kamenica. Poseban naglasak istraživanja je na analizi stavova i povjerenja u malostonsku kamenicu. Rezultati istraživanja pokazuju kako je proizvodni splet za malostonsku kamenicu potrebno temeljiti na značajkama jedinstvenosti, prirodnosti i tradicionalnosti. Za reputaciju malostonske kamenice je osobito važno da se malostonska kamenica plasira po premijskoj cijeni jer se radi o luksuznom proizvodu. Naglasak promotivnih aktivnosti treba biti na korištenju Interneta, tj. digitalnog marketinga i publicitetu. Najvažniji prodajno-distributivni kanali za malostonsku kamenicu, prema ispitanicima, su prodaja izravno putem uzgajivača i putem HORECA sektora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (mentor)

Avatar Url Marina Tomić Maksan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Violić, Mate
Marketinška strategija za malostonsku kamenicu, 2017., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Violić, M. (2017) 'Marketinška strategija za malostonsku kamenicu', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Violi\'{c}, Mate}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {malostonska kamenica, marketin\v{s}ka strategija, proizvod, cijena, distribucija, promocija}, title = {Marketin\v{s}ka strategija za malostonsku kamenicu}, keyword = {malostonska kamenica, marketin\v{s}ka strategija, proizvod, cijena, distribucija, promocija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Violi\'{c}, Mate}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {Oysters from Mali Ston, marketing strategy, product, price, distribution, promotion}, title = {Marketing Strategy of Malostonska Kamenica (Oyster from Mali Ston)}, keyword = {Oysters from Mali Ston, marketing strategy, product, price, distribution, promotion}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font