Pregled bibliografske jedinice broj: 998360
Marketinška strategija za malostonsku kamenicu
Marketinška strategija za malostonsku kamenicu, 2017., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 998360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija za malostonsku kamenicu
(Marketing Strategy of Malostonska Kamenica (Oyster from Mali Ston))
Autori
Violić, Mate
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2017
Stranica
49
Mentor
Cerjak, Marija
Neposredni voditelj
Tomić Maksan, Marina
Ključne riječi
malostonska kamenica, marketinška strategija, proizvod, cijena, distribucija, promocija
(Oysters from Mali Ston, marketing strategy, product, price, distribution, promotion)
Sažetak
Potreba za marketinškom orijentacijom prisutna je u svim gospodarskim sektorima u suvremenom okruženju. Kamenica je proizvod s iznimnim nutricionističkim značajkama koji je cijenjen kao gastronomska delikatesa. Malostonska kamenica se uzgaja u iznimno povoljnim prirodnim uvjetima i ima tradicijski značaj. Cilj istraživanja je bio utvrditi stanje na tržištu kamenica, utvrditi potencijale tržišnog razvoja malostonske kamenice, kao i izraditi marketinšku strategiju za malostonsku kamenicu. Strategija je osmišljena na temelju istraživanja tržišta u kojem je stavljen naglasak na ponašanje u kupnji i konzumaciji kamenica, važna obilježja pri kupnji kamenica te analizu cjenovne spremnosti ispitanika za kupnju kamenica. Poseban naglasak istraživanja je na analizi stavova i povjerenja u malostonsku kamenicu. Rezultati istraživanja pokazuju kako je proizvodni splet za malostonsku kamenicu potrebno temeljiti na značajkama jedinstvenosti, prirodnosti i tradicionalnosti. Za reputaciju malostonske kamenice je osobito važno da se malostonska kamenica plasira po premijskoj cijeni jer se radi o luksuznom proizvodu. Naglasak promotivnih aktivnosti treba biti na korištenju Interneta, tj. digitalnog marketinga i publicitetu. Najvažniji prodajno-distributivni kanali za malostonsku kamenicu, prema ispitanicima, su prodaja izravno putem uzgajivača i putem HORECA sektora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb