Pregled bibliografske jedinice broj: 998264
Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj
Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj // 53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma, Zbornik radova / Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 175-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 998264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj
(Consumer perception of intrinsic and extrinsic fruits and vegetablescharacteristics on open markets and retail chains in Serbia and Croatia)
Autori
Zarić, Vlade ; Cerjak, Marija ; Rajković, Borislav ; Atelj, Martina ; Tomić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma, Zbornik radova
/ Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 175-179
Skup
53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 18.02.2018. - 23.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
voće i povrće, tržnica, trgovački lanci, Hrvatska, Srbija
(fruit and vegetables, open market, retail chains, Croatia, Serbia)
Sažetak
Cilj ovog rada je bio utvrditi percepciju potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima. Provedeno je osobno anketno ispitivanje na uzorku od 101 potrošača u Srbiji i 100 potrošača u Hrvatskoj. Najveći udio ispitanih potrošača iz Hrvatske i Srbije spremni su platiti do 10% veću cijenu za voće i povrće s tržnica, a pri kupnji voća i povrća najvažniji su im intrinzična obilježja svježina i okus. Potrošači iz obje zemlje bolje percipiraju voće i povrće koje se prodaje na tržnicama u odnosu na ono u trgovačkim lancima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb