Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998264

Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj


Zarić, Vlade; Cerjak, Marija; Rajković, Borislav; Atelj, Martina; Tomić, Marina
Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj // 53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma, Zbornik radova / Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 175-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 998264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj
(Consumer perception of intrinsic and extrinsic fruits and vegetablescharacteristics on open markets and retail chains in Serbia and Croatia)

Autori
Zarić, Vlade ; Cerjak, Marija ; Rajković, Borislav ; Atelj, Martina ; Tomić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma, Zbornik radova / Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 175-179

Skup
53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 18.02.2018. - 23.02.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
voće i povrće, tržnica, trgovački lanci, Hrvatska, Srbija
(fruit and vegetables, open market, retail chains, Croatia, Serbia)

Sažetak
Cilj ovog rada je bio utvrditi percepciju potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima. Provedeno je osobno anketno ispitivanje na uzorku od 101 potrošača u Srbiji i 100 potrošača u Hrvatskoj. Najveći udio ispitanih potrošača iz Hrvatske i Srbije spremni su platiti do 10% veću cijenu za voće i povrće s tržnica, a pri kupnji voća i povrća najvažniji su im intrinzična obilježja svježina i okus. Potrošači iz obje zemlje bolje percipiraju voće i povrće koje se prodaje na tržnicama u odnosu na ono u trgovačkim lancima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Marina Tomić Maksan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zarić, Vlade; Cerjak, Marija; Rajković, Borislav; Atelj, Martina; Tomić, Marina
Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj // 53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma, Zbornik radova / Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 175-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zarić, V., Cerjak, M., Rajković, B., Atelj, M. & Tomić, M. (2018) Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj. U: Rozman, V. & Antunović, Z. (ur.)53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma, Zbornik radova.
@article{article, author = {Zari\'{c}, Vlade and Cerjak, Marija and Rajkovi\'{c}, Borislav and Atelj, Martina and Tomi\'{c}, Marina}, year = {2018}, pages = {175-179}, keywords = {vo\'{c}e i povr\'{c}e, tr\v{z}nica, trgova\v{c}ki lanci, Hrvatska, Srbija}, title = {Percepcija potro\v{s}a\v{c}a o intrinzi\v{c}nim i ekstrinzi\v{c}nim obilje\v{z}jima vo\'{c}a i povr\'{c}a na tr\v{z}nicama i u trgova\v{c}kim lancima u Srbiji i Hrvatskoj}, keyword = {vo\'{c}e i povr\'{c}e, tr\v{z}nica, trgova\v{c}ki lanci, Hrvatska, Srbija}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zari\'{c}, Vlade and Cerjak, Marija and Rajkovi\'{c}, Borislav and Atelj, Martina and Tomi\'{c}, Marina}, year = {2018}, pages = {175-179}, keywords = {fruit and vegetables, open market, retail chains, Croatia, Serbia}, title = {Consumer perception of intrinsic and extrinsic fruits and vegetablescharacteristics on open markets and retail chains in Serbia and Croatia}, keyword = {fruit and vegetables, open market, retail chains, Croatia, Serbia}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font