Pregled bibliografske jedinice broj: 998089
Iskustvo u radu s inojezičnim učenicima prije i nakon sudjelovanja u projektu Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika 2011.-2012.
Iskustvo u radu s inojezičnim učenicima prije i nakon sudjelovanja u projektu Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika 2011.-2012. // Projekt: Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika (2011.-2012.)
Zagreb, Hrvatska, 2012. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 998089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustvo u radu s inojezičnim učenicima prije i nakon sudjelovanja u projektu Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika 2011.-2012.
(Experience in work with students of Croatian language as a foreign language before and after participating in the Project of Learning and teaching strategies of Croatian language as a foreign Language 2011-2012)
Autori
Draganić, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Projekt: Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika (2011.-2012.)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
hrvatski jezik kao ini jezik, inojezičari u osnovnoj školi, strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika
(Croatian as a foreign language, students of the Croatian language as a foreign language in elementary school, strategies of learning and teaching of Croatian as a foreign language)
Sažetak
U izlaganju su iznesena osobna iskustva u radu s inojezičnim učenicima u osnovnoj školi prije i nakon sudjelovanja u projektu Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika tijekom kojega su kolege iz Republike Austrije prenosili svoja višedesetljetna znanja u poučavanju materinskoga jezika kao inoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)