Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997986

Upravljanje markom u poduzetništvu


Šerić, Neven; Melović, Boban; Perišić, Mate
Upravljanje markom u poduzetništvu. Split: Redak, 2019 (monografija)


CROSBI ID: 997986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje markom u poduzetništvu
(Brand management in entrepreneurship)

Autori
Šerić, Neven ; Melović, Boban ; Perišić, Mate

Ostali urednici
Jajić Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2019

Stranica
194

ISBN
978-953-336-535-0

Ključne riječi
marka ; upravljanje ; poduzetništvo ; strategije ; taktike
(brand ; management ; entrepreneurship ; strategies ; tactics)

Sažetak
Knjiga Upravljanje markom u poduzetništvu predstavlja nadogradnju knjige Brendiranje za poduzetnike, jer predstavlja temeljne praktične modele upravljanja markom. Tako se u knjizi predstavljaju učinkoviti strateški i taktički koncepti upravljanja markom, deset efikasnih strategija pozicioniranja i upravljanja markom, te tri posebna koncepta upravljanja markom. U knjizi je objedinjen znanstveni i praktični pristup autora koji predstavljenu materiju prakticiraju u vlastitoj praksi. Materija je predstavljena na način da bude iskoristiva i za edukaciju na stručnom i diplomskom studiju marketinga, kao i na drugim studijima u čijim programima postoje kolegiji u kojima se obrađuje materija kreiranja, pozicioniranja i upravljanja markom. Predstavljena materija je praktična i za edukacije u cjeloživotnom obrazovanju odraslih, posebice poduzetnika. Predstavljene taktički i strateški koncepti upravljanja markom, kao i strategije pozicioniranja i upravljanja markom, te posebni koncepti upravljanja markom su predočeni s mnoštvom praktičnih primjera kako bi ih poduzetnici mogli i samostalno prakticirati u svom poslovanju. Knjiga je oblikovana kroz 7 poglavlja, uvodne naznake i zaključak. U uvodnom dijelu se ukazuje na razlike aktivnosti pozicioniranja i upravljanja markom, specifičnosti tržišnog okruženja u Republici Hrvatskoj, te se argumentira potreba osmišljavanja i provedbe aktivnosti upravljanja markom. U drugom poglavlju su predstavljena ograničenja i zamke u upravljanju markom o kojima poduzetnik posebno treba voditi računa. U trećem poglavlju su predstavljene temeljne razlike strateškog i taktičkog upravljanja markom. Četvrto poglavlje obrađuje 9 učinkovitih taktičkih koncepata upravljanja markom. U petom poglavlju se predstavlja 5 suvremenih strateških koncepata upravljanja markom koji su učestali na svim razvijenim tržištima. Šesto poglavlje predstavlja 3 temeljne strategije pozicioniranja i upravljanja markom. U sedmom poglavlju se predstavlja dodatnih 7 efikasnih strategija upravljanja markom. U osmom poglavlju su predstavljena 3 posebna koncepta upravljanja markom koje su autori učinkovito prakticirali u svojoj poslovnoj praksi. Deveto poglavlje – Zaključak sadrži još neke dodatne smjernice o kojima poduzetnik treba voditi računa pri osmišljavanju aktivnosti upravljanja markom. Na kraju knjige je popis literature, popis slika i u knjizi predstavljenih poslovnih slučajeva koji djelu osiguravaju dodatnu vrijednost, a poduzetnicima praktične platforme za osmišljavanje aktivnosti upravljanja vlastitom markom. Knjiga obrađuje marketinšku materiju koja je vrlo skromno obrađena u znanstvenoj literaturi na hrvatskom jeziku, te je jedina u kojoj se predstavljaju konkretni taktički i strateški koncepti upravljanja markom, te čak 10 efikasnih strategija pozicioniranja i upravljanja markom kao i 3 posebna koncepta upravljanja markom. Djelo je nadogradnja knjige Brendiranje za poduzetnike pa je pretpostavka primjerenog odabira i učinkovite primjene nekog od predstavljenih koncepata i strategija upoznatost s osnovama brendiranja. Kreiranje marke je tek prvi korak na što se nadograđuju aktivnosti upravljanja markom. Bez kreativnog osmišljavanja i provedbe ovih aktivnosti marka neminovno završava na rubu ili u graveyard zoni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mate Perišić (autor)

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Šerić, Neven; Melović, Boban; Perišić, Mate
Upravljanje markom u poduzetništvu. Split: Redak, 2019 (monografija)
Šerić, N., Melović, B. & Perišić, M. (2019) Upravljanje markom u poduzetništvu. Split, Redak.
@book{book, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Melovi\'{c}, Boban and Peri\v{s}i\'{c}, Mate}, year = {2019}, pages = {194}, keywords = {marka, upravljanje, poduzetni\v{s}tvo, strategije, taktike}, isbn = {978-953-336-535-0}, title = {Upravljanje markom u poduzetni\v{s}tvu}, keyword = {marka, upravljanje, poduzetni\v{s}tvo, strategije, taktike}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }
@book{book, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Melovi\'{c}, Boban and Peri\v{s}i\'{c}, Mate}, year = {2019}, pages = {194}, keywords = {brand, management, entrepreneurship, strategies, tactics}, isbn = {978-953-336-535-0}, title = {Brand management in entrepreneurship}, keyword = {brand, management, entrepreneurship, strategies, tactics}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font