Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997976

Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema?


Razum, Ružica
Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema? // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 25 (2003), 1; 29-43 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 997976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema?
(The student's motivation. And what if it does not?)

Autori
Razum, Ružica

Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 25 (2003), 1; 29-43

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
motivacija ; kognitivna disonanca ; aktivne metode rada
(motivation ; cognitive dissonance ; active methods of work)

Sažetak
Ovaj je rad podijeljen u četiri dijela. U prvome dijelu govori se o važnosti motivacije. Motivacija je vrlo važan faktor, pokretač ljudskoga djelovanja općenito u životu. Motivacija je ono što usmjerava naše ponašanje i daje mu snagu. Stoga je motivacija i u vjeronaučnoj nastavi presudno važna za kvalitetno sudjelovanje te prihvaćanje sadržaja koji se tom nastavom posreduju. U drugome se dijelu ističu najvažniji unutrašnji i vanjski čimbenici koji utječu na vjeronaučnu motivaciju. U trećemu dijelu autorica govori o važnosti kognitivne disonancije koja je presudna za izazivanje pozitivne znatiželje koja onda omogućuje kvalitetno usvajanje novih sadržaja. Na kraju, preciziraju se neki prioritetni zadaci s obzirom na traženje novih načina rada koji će pobuđivati i jačati motivaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Razum (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Razum, Ružica
Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema? // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 25 (2003), 1; 29-43 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Razum, R. (2003) Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema?. Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 25 (1), 29-43.
@article{article, author = {Razum, Ru\v{z}ica}, year = {2003}, pages = {29-43}, keywords = {motivacija, kognitivna disonanca, aktivne metode rada}, journal = {Kateheza : \v{c}asopis za vjeronauk u \v{s}koli, katehezu i pastoral mladih}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0351-9007}, title = {Motivacija vjerou\v{c}enika. A \v{s}to ako je nema?}, keyword = {motivacija, kognitivna disonanca, aktivne metode rada} }
@article{article, author = {Razum, Ru\v{z}ica}, year = {2003}, pages = {29-43}, keywords = {motivation, cognitive dissonance, active methods of work}, journal = {Kateheza : \v{c}asopis za vjeronauk u \v{s}koli, katehezu i pastoral mladih}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0351-9007}, title = {The student's motivation. And what if it does not?}, keyword = {motivation, cognitive dissonance, active methods of work} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font