Pregled bibliografske jedinice broj: 997976
Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema?
Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema? // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 25 (2003), 1; 29-43 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 997976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema?
(The student's motivation. And what if it does not?)
Autori
Razum, Ružica
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 25
(2003), 1;
29-43
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
motivacija ; kognitivna disonanca ; aktivne metode rada
(motivation ; cognitive dissonance ; active methods of work)
Sažetak
Ovaj je rad podijeljen u četiri dijela. U prvome dijelu govori se o važnosti motivacije. Motivacija je vrlo važan faktor, pokretač ljudskoga djelovanja općenito u životu. Motivacija je ono što usmjerava naše ponašanje i daje mu snagu. Stoga je motivacija i u vjeronaučnoj nastavi presudno važna za kvalitetno sudjelovanje te prihvaćanje sadržaja koji se tom nastavom posreduju. U drugome se dijelu ističu najvažniji unutrašnji i vanjski čimbenici koji utječu na vjeronaučnu motivaciju. U trećemu dijelu autorica govori o važnosti kognitivne disonancije koja je presudna za izazivanje pozitivne znatiželje koja onda omogućuje kvalitetno usvajanje novih sadržaja. Na kraju, preciziraju se neki prioritetni zadaci s obzirom na traženje novih načina rada koji će pobuđivati i jačati motivaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)