Pregled bibliografske jedinice broj: 997974
Specifičnost školskoga vjeronauka u odnosu na župnu katehezu
Specifičnost školskoga vjeronauka u odnosu na župnu katehezu // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 22 (2000), 4; 342-350 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 997974 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnost školskoga vjeronauka u odnosu na župnu katehezu
(The specificity of the religious education in relation to the parish catechesis)
Autori
Razum, Ružica
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 22
(2000), 4;
342-350
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vjeronauk u školi ; župna kateheza ;
(religious education ; parish catechesis)
Sažetak
U radu se problematizira identitet školskoga vjeronauka u odnosu na identitet župne kateheze. U cilju boljega razumijevanja identiteta različitih oblika religijskoga obrazovanja navode se neka osnovna obilježja školskoga vjeronauka, župne kateheze i nekonfesionalnog oblika školskoga religijskoga obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija