Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997917

THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR


Antolović, Stella; Popović, Mateja; Pezić, Marija
THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR // Kvaliteta - jučer, danas, sutra.
Pula, 2019. str. 595-603 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 997917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR
(UTJECAJ MARETINŠKIH ALATA NA KVALITETU USLUGA U JAVNOM SEKTORU)

Autori
Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Kvaliteta - jučer, danas, sutra. / - Pula, 2019, 595-603

Skup
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.03.2019. - 22.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
javni sektor, marketing, društvene mreže, kvaliteta
(public sector, marketing, social networks, quality)

Sažetak
Jedno od glavnih obilježja i temeljenih postavki marketinga je zadovoljavanje potreba korisnika kroz pružanje kvalitetne usluge, stoga i marketinški alati, poput javno dostupnih i relativno besplatnih društvenih mreža mogu pozitivno utjecati na razvoj kvalitete javnih usluga kroz razne alate kao što su: istraživanje tržišta, testiranje novih i unapređenje postojećih usluga, unapređenje odnosa s korisnicima, promocija i oglašavanje, povećanje poznatosti i stope korištenja usluge. Rad izlaže istraživanje kojem je bio cilj ispitati utjecaj društvenih mreža na kvalitetu usluge u javnom sektoru. Nisu nađena sliča istraživanja na području RH, pa je stoga provedeno istraživanje na uzorku od 109 studenata Veleučilišta Baltazar Zaprešić, koji su većim djelom zaposleni u javnom sektoru. Provedeno je anketno ispitivanje o stavovima i mišljenjima ispitanika o marketingu društvenih mreža s ciljem ostvarivanja povjerenja i održavanja odnosa s korisnicima. Istraživanje je potvrdilo da javna poduzeća nedovoljno koriste društvene mreže u svrhu marketinga, te da pristunost na društvenim mrežama nužno ne pridonosi razvoju povjerenja korisnika u javna poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Stella Antolović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Antolović, Stella; Popović, Mateja; Pezić, Marija
THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR // Kvaliteta - jučer, danas, sutra.
Pula, 2019. str. 595-603 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Antolović, S., Popović, M. & Pezić, M. (2019) THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR. U: Kvaliteta - jučer, danas, sutra..
@article{article, author = {Antolovi\'{c}, Stella and Popovi\'{c}, Mateja and Pezi\'{c}, Marija}, year = {2019}, pages = {595-603}, keywords = {javni sektor, marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, kvaliteta}, title = {THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR}, keyword = {javni sektor, marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, kvaliteta}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Antolovi\'{c}, Stella and Popovi\'{c}, Mateja and Pezi\'{c}, Marija}, year = {2019}, pages = {595-603}, keywords = {public sector, marketing, social networks, quality}, title = {UTJECAJ MARETIN\v{S}KIH ALATA NA KVALITETU USLUGA U JAVNOM SEKTORU}, keyword = {public sector, marketing, social networks, quality}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font