Pregled bibliografske jedinice broj: 997917
THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR
THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR // Kvaliteta - jučer, danas, sutra.
Pula, 2019. str. 595-603 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 997917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
THE EFFECTS OF MARKETING TOOLS ON QUALITY OF SERVICE IN THE PUBLIC SECTOR
(UTJECAJ MARETINŠKIH ALATA NA KVALITETU USLUGA U JAVNOM SEKTORU)
Autori
Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Kvaliteta - jučer, danas, sutra.
/ - Pula, 2019, 595-603
Skup
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.03.2019. - 22.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
javni sektor, marketing, društvene mreže, kvaliteta
(public sector, marketing, social networks, quality)
Sažetak
Jedno od glavnih obilježja i temeljenih postavki marketinga je zadovoljavanje potreba korisnika kroz pružanje kvalitetne usluge, stoga i marketinški alati, poput javno dostupnih i relativno besplatnih društvenih mreža mogu pozitivno utjecati na razvoj kvalitete javnih usluga kroz razne alate kao što su: istraživanje tržišta, testiranje novih i unapređenje postojećih usluga, unapređenje odnosa s korisnicima, promocija i oglašavanje, povećanje poznatosti i stope korištenja usluge. Rad izlaže istraživanje kojem je bio cilj ispitati utjecaj društvenih mreža na kvalitetu usluge u javnom sektoru. Nisu nađena sliča istraživanja na području RH, pa je stoga provedeno istraživanje na uzorku od 109 studenata Veleučilišta Baltazar Zaprešić, koji su većim djelom zaposleni u javnom sektoru. Provedeno je anketno ispitivanje o stavovima i mišljenjima ispitanika o marketingu društvenih mreža s ciljem ostvarivanja povjerenja i održavanja odnosa s korisnicima. Istraživanje je potvrdilo da javna poduzeća nedovoljno koriste društvene mreže u svrhu marketinga, te da pristunost na društvenim mrežama nužno ne pridonosi razvoju povjerenja korisnika u javna poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Stella Antolović
(autor)