Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997880

Potrošačke navike Generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj


Popović, Mateja; Lacković, Ivana
Potrošačke navike Generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj // Izzivi globalizacije in družbeno - ekonomsko okolje EU
Novo Mesto, 2017. str. 425-434 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 997880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potrošačke navike Generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj
(Consumption habits of Generation Y in the segment of wide consumption in Croatia)

Autori
Popović, Mateja ; Lacković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Izzivi globalizacije in družbeno - ekonomsko okolje EU / - Novo Mesto, 2017, 425-434

ISBN
978-961-6770-37-8

Skup
International Scientific Conference - Globalisation Challenges and the social‐ economic environment od the EU, Novo Mesto

Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 11.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing, generacija Y/Milenijumci, ponašanje potrošača, roba široke potrošnje
(marketing, Y / Millennium generations, consumer behavior, consumer goods)

Sažetak
Generacija Y/Milenijumci, rođeni između 1980. i 2000. godine, specifična je generacija koja ne poznaje svijet bez tehnologije, urbana je, fokusirana, nestrpljiva, idealistična. Generacija Y danas zauzima značajan udio potrošačkog društva i njeno poznavanje je iznimno važno za suvremeni marketing. Cilj rada je istražiti ponašanje potrošača generacije Y u segmentu robe široke potrošnje, obzirom na prisutnost interneta, brzu dostupnost informacija, ekološku osviještenost. Istraživanje je provedeno putem online ankete među studentima društvenih studija radi ujednačenosti uzorka istraživanja. Istraživačko pitanje glasi kakve su potrošačke navike generacije Y pri kupovini robe široke potrošnje (hrana, piće, higijenske potrepštine (kućne, osobne)). Istraživanje je dalo potrošački profil generacije Y što može biti korisno za daljna istraživanja i usporedbu generacija prije i generacije poslije Milenijumaca. Rezultati mogu biti korisni tvrtkama koje se bave robom široke potrošnje kao orijentacija kvalitete zadovoljenja potrošačkih navika generacije Y.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Ivana Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Mateja; Lacković, Ivana
Potrošačke navike Generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj // Izzivi globalizacije in družbeno - ekonomsko okolje EU
Novo Mesto, 2017. str. 425-434 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Popović, M. & Lacković, I. (2017) Potrošačke navike Generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj. U: Izzivi globalizacije in družbeno - ekonomsko okolje EU.
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Mateja and Lackovi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {425-434}, keywords = {marketing, generacija Y/Milenijumci, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, roba \v{s}iroke potro\v{s}nje}, isbn = {978-961-6770-37-8}, title = {Potros\va\v{c}ke navike Generacije Y u segmentu robe s\viroke potros\vnje u Hrvatskoj}, keyword = {marketing, generacija Y/Milenijumci, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, roba \v{s}iroke potro\v{s}nje}, publisherplace = {Novo Mesto, Slovenija} }
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Mateja and Lackovi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {425-434}, keywords = {marketing, Y / Millennium generations, consumer behavior, consumer goods}, isbn = {978-961-6770-37-8}, title = {Consumption habits of Generation Y in the segment of wide consumption in Croatia}, keyword = {marketing, Y / Millennium generations, consumer behavior, consumer goods}, publisherplace = {Novo Mesto, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font