Pregled bibliografske jedinice broj: 997880
Potrošačke navike Generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj
Potrošačke navike Generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj // Izzivi globalizacije in družbeno - ekonomsko okolje EU
Novo Mesto, 2017. str. 425-434 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 997880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potrošačke navike Generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj
(Consumption habits of Generation Y in the segment of wide consumption in Croatia)
Autori
Popović, Mateja ; Lacković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Izzivi globalizacije in družbeno - ekonomsko okolje EU
/ - Novo Mesto, 2017, 425-434
ISBN
978-961-6770-37-8
Skup
International Scientific Conference - Globalisation Challenges and the social‐ economic environment od the EU, Novo Mesto
Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 11.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing, generacija Y/Milenijumci, ponašanje potrošača, roba široke potrošnje
(marketing, Y / Millennium generations, consumer behavior, consumer goods)
Sažetak
Generacija Y/Milenijumci, rođeni između 1980. i 2000. godine, specifična je generacija koja ne poznaje svijet bez tehnologije, urbana je, fokusirana, nestrpljiva, idealistična. Generacija Y danas zauzima značajan udio potrošačkog društva i njeno poznavanje je iznimno važno za suvremeni marketing. Cilj rada je istražiti ponašanje potrošača generacije Y u segmentu robe široke potrošnje, obzirom na prisutnost interneta, brzu dostupnost informacija, ekološku osviještenost. Istraživanje je provedeno putem online ankete među studentima društvenih studija radi ujednačenosti uzorka istraživanja. Istraživačko pitanje glasi kakve su potrošačke navike generacije Y pri kupovini robe široke potrošnje (hrana, piće, higijenske potrepštine (kućne, osobne)). Istraživanje je dalo potrošački profil generacije Y što može biti korisno za daljna istraživanja i usporedbu generacija prije i generacije poslije Milenijumaca. Rezultati mogu biti korisni tvrtkama koje se bave robom široke potrošnje kao orijentacija kvalitete zadovoljenja potrošačkih navika generacije Y.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Ivana Lacković
(autor)