Pregled bibliografske jedinice broj: 997878
Stvaranje i razvoj imidža na primjeru televizijskih kuća
Stvaranje i razvoj imidža na primjeru televizijskih kuća // ECNSI 2011 (5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; 11th ICESKS (Information, Communication and Economic Sciences in the Knowledge Society)
Zagreb, 2012. str. 211-225 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 997878 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje i razvoj imidža na primjeru televizijskih kuća
(Development of image and visual identity of TV stations)
Autori
Popović, Mateja ; Bakić Tomić, Ljubica ; Globočnik Žunac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
ISBN
978-953-7210-58-8
Skup
ECNSI 2011 (5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; 11th ICESKS (Information, Communication and Economic Sciences in the Knowledge Society)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
organizacija, identitet, imidž, reputacija, korporatvni identitet, komunikacija, novi mediji, internet, web, televizija
(the organization, identity, image, reputation, corporate identity, communication, new media, internet, web, television)
Sažetak
Korporativni identitet je način na koji se neka organizacija predstavlja javnosti, odnosno skup vizualnih obilježja (logo, boje, tipografija...), fizičkih obilježja, kulturnih, moralnih i slično. On označava organizaciju i ono što ona jest. To je skup osobina s kojima se organizacija identificira i predstavlja ; nameće se strateški, pomoću kojeg se organizacija pozicionira prema interesnim skupinama s ciljem postizanja željenog imidža. Dobrom imidžu prethodi dobar identitet u koji se ulaže mnogo napora. Kultura organizacije koja objedinjuje viziju, misiju, ciljeve, politiku poslovanja, društveno odgovorno poslovanje, odnos prema interesnim skupinama ; zaposlenicima, suradnicima, partnerima, kupcima, konzumentima, gledateljima u koheziji komunikacijom koju organizacija prakticira kroz integrirane marketinške komunikacije prethode dobrom, kvalitetnom i stabilnom imidžu u očima javnosti. Imidž je impresija ; percipirani imidž organizacije utemeljen na znanju i iskustvu pojedinaca koji se odnose na tu organizaciju. Za razliku od korporativnog identiteta koji naglašava fizički aspekt organizacije, njen logo, zgrade, uniforme, simbole, korporativni imidž fokusira se na percepciji te organizacije. Različite grupe pojedinaca stvaraju i imaju različite percepcije o nekoj organizaciji. U radu se etapno razvija priča stoga možemo vidjeti korake izgradnje vizualnog identiteta, kako se mjeri imidž, a kako ugled, kako se je kroz povijest razvijao imidž i zašto je on važan te što je komunikacija. Dolazimo do pojma medij – to je oruđe komunikacije i on prenosi ili posreduje poruku. Komunikacija posredstvom masovnih medija predstavlja javno komuniciranje i kao takva izložena je javnom mišljenju. Tisak, film, radio, televizija i internet danas su nezaobilazni mediji koje ljudi koriste svakodnevno. U fokusu istraživanja su dva najzastupljenija medija današnjice, televizija i internet. U prvom djelu istraživanja analiziran je televizijski program i vizualni identitet tri hrvatske nacionalne televizije RTL Televizija, Nova TV i HRT, te jedna inozemna – BBC na temelju kojih se došlo do zaključka o njihovom imidžu. U drugom dijelu analiziraju se web portale spomenutih TV kuća i njihova kvaliteta ponuđenog sadržaja. Istraživanje je otkrilo kako sve TV kuće brinu o svom imidžu i vizualnom identitetu, ali je najbliža BBC Nova TV, dok za njima zaostaju RTL i HTV. Neočekivano je saznanje da je RTL kao internacionalna televizijska kuća na razini naše nacionalne državne televizije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić