Pregled bibliografske jedinice broj: 997751
Stavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike
Stavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno
Šibenik, Hrvatska, 2019. str. 18-22 (pozvano predavanje, nije recenziran, kratko priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 997751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike
(Attitudes and beliefs - (peripheral) parts of mathematics education)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni
Izvornik
Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno
/ - , 2019, 18-22
Skup
Državni stručni skup nastavnika matematike
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
metodika nastave matematike, stavovi, uvjerenja, istraživanja
(mathematics education, beliefs, research)
Sažetak
Metodika nastave matematike je vrlo široka disciplina i obuhvaća različite fenomene vezane uz učenje i poučavanje matematike. Zbog svoje interdisciplinarnosti, često se njeni interesi isprepliću s pitanjima i rezultatima drugih disciplina, poput psihologije obrazovanja. U ovom radu prikazuje se problematika stavova i uvjerenja učenika, nastavnika i roditelja prema matematici i srodnim temama koje svakako utječu na matematičku edukaciju te su stoga od velikog interesa i za metodiku nastave matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija