Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997751

Stavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike


Glasnović Gracin, Dubravka
Stavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno
Šibenik, Hrvatska, 2019. str. 18-22 (pozvano predavanje, nije recenziran, kratko priopćenje, stručni)


CROSBI ID: 997751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike
(Attitudes and beliefs - (peripheral) parts of mathematics education)

Autori
Glasnović Gracin, Dubravka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni

Izvornik
Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno / - , 2019, 18-22

Skup
Državni stručni skup nastavnika matematike

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
metodika nastave matematike, stavovi, uvjerenja, istraživanja
(mathematics education, beliefs, research)

Sažetak
Metodika nastave matematike je vrlo široka disciplina i obuhvaća različite fenomene vezane uz učenje i poučavanje matematike. Zbog svoje interdisciplinarnosti, često se njeni interesi isprepliću s pitanjima i rezultatima drugih disciplina, poput psihologije obrazovanja. U ovom radu prikazuje se problematika stavova i uvjerenja učenika, nastavnika i roditelja prema matematici i srodnim temama koje svakako utječu na matematičku edukaciju te su stoga od velikog interesa i za metodiku nastave matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Glasnović Gracin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glasnović Gracin, Dubravka
Stavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno
Šibenik, Hrvatska, 2019. str. 18-22 (pozvano predavanje, nije recenziran, kratko priopćenje, stručni)
Glasnović Gracin, D. (2019) Stavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike. U: Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno.
@article{article, author = {Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2019}, pages = {18-22}, keywords = {metodika nastave matematike, stavovi, uvjerenja, istra\v{z}ivanja}, title = {Stavovi i uvjerenja – (rubna) podru\v{c}ja metodike matematike}, keyword = {metodika nastave matematike, stavovi, uvjerenja, istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2019}, pages = {18-22}, keywords = {mathematics education, beliefs, research}, title = {Attitudes and beliefs - (peripheral) parts of mathematics education}, keyword = {mathematics education, beliefs, research}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font