Pregled bibliografske jedinice broj: 997702
AUTOMATIZACIJA POSLOVNIH PROCESA KORIŠTENJEM JAVNE INFORMACIJSKE INFRASTRUKTURE
AUTOMATIZACIJA POSLOVNIH PROCESA KORIŠTENJEM JAVNE INFORMACIJSKE INFRASTRUKTURE // CASE 29 / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2017. str. 5-13 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 997702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
AUTOMATIZACIJA POSLOVNIH PROCESA KORIŠTENJEM JAVNE INFORMACIJSKE INFRASTRUKTURE
(BUSINESS PROCESS AUTOMATION USING PUBLIC INFORMATION INFRASTRUCTURE)
Autori
Brumec, Slaven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CASE 29
/ Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2017, 5-13
Skup
CASE 29
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.02.2017. - 28.02.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
SEOP ; javna informacijska infrastruktura ; servisna sabirnica ; BPMN 2.0
(SEOP ; public information infrastructure ; enterprise service bus ; BPMN 2.0)
Sažetak
Opisali smo projektiranje i izvedbu informacijskih sustava temeljenih na javnoj informacijskoj infrastrukturi. Nju čine baze podataka javnih ustanova te programska sučelja za pristup tim podacima. Korištenjem te infrastrukture moguće je automatizirati provedbu poslovnih procesa tako da hrvatski građani i tvrtke više ne nailaze na birokratske prepreke pri ostvarenju svojih zakonskih prava. Automatizacija poslovnih procesa korištenjem javne informacijske infrastrukture pokazana je na primjeru projektiranja i razvoja SEOP-a. To je informacijski sustav za evidenciju otočkih prava na povlašteni prijevoz te praćenje povlaštenih karti u priobalnom pomorskom prometu. SEOP je heterogeni sustav oslonjen na javnu informacijsku infrastrukturu koji omogućuje potpunu interoperabilnost svih svojih sudionika iz javnog i privatnog sektora te njihov rad u realnom vremenu. Zahvaljujući SEOP-u hrvatski otočani ne moraju čekati u redu za ostvarenje svojih prava niti obilaziti druge javne ustanove, a brodarske tvrtke uvijek pouzdano znaju kome i kada prodati povlaštenu kartu kako bi mogle tražiti naknadu za neostvareni prihod od nadležnih državnih ustanova. Poslovni procesi koji su se nekada provodili uz dugotrajnu razmjenu mnoštva papirnih dokumenata između građana, tvrtki i raznih javnih ustanova sada se provode trenutno, automatizirano i bez papira. Cijeli sustav je transparentan s gledišta poreznih obveznika te proširiv drugim funkcionalnostima. Pri projektiranju je korišten BPMN 2.0, a u izvedbi web-servisi i softverska arhitektura servisne sabirnice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti