Pregled bibliografske jedinice broj: 997500
Pristup hiperaktivnom učeniku
Pristup hiperaktivnom učeniku // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 53 (2004), 3-4; 251-268 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 997500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristup hiperaktivnom učeniku
(Approach to hyperactive pupil)
Autori
Sekušak-Galešev, Snježana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 53
(2004), 3-4;
251-268
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
deficit pažnje ; hiperaktivni poremećaj ; hiperaktivno ponašanje ; učenici
(attention deficit disorder ; hyperactive disorder ; hyperactive behavior ; pupil)
Sažetak
Rad razmatra hiperaktivni poremećaj, odnosno deficit pažnje (ADHD) u kontekstu učenika i pristupa istom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Snježana Sekušak Galešev
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts