Pregled bibliografske jedinice broj: 997246
Utjecaj nastave u glazbenoj školi na kvalitetu života učenika: mišljenja roditelja
Utjecaj nastave u glazbenoj školi na kvalitetu života učenika: mišljenja roditelja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Knjiga sažetaka / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 100-101 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 997246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj nastave u glazbenoj školi na kvalitetu života učenika: mišljenja roditelja
(The Influence of Attending Music School on the Quality of Student Life: Parents' Opinions)
Autori
Popović, Ana ; Maras, Domagoj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Knjiga sažetaka
/ Svalina, Vesna - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 100-101
ISBN
978-953-6965-77-9
Skup
6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.04.2019. - 13.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbena škola ; opterećenje nastavom ; opterećenje vježbanjem ; slobodno vrijeme učenika ; kvaliteta života učenika
(Music School ; students load ; exercise load ; free time of students ; quality of life of students)
Sažetak
U osnovnim školama u Hrvatskoj u tijeku je eksperimentalna faza kurikularne reforme, tzv. Škole za život. Temeljne težnje ove reforme smanjenje su količine faktografskog i enciklopedijskog nastavnog sadržaja, razvoj učeničkih kompetencija te ostvarivanje preduvjeta za cjeloživotno obrazovanje. Položaj glazbenih i umjetničkih škola, napose u primarnom školovanju, još uvijek nije jasno definirana u Školi za život, no očekujemo da će se uskoro i one morati uključiti u reformu. Opravdanost količine predmeta, opterećenosti nastavom i vježbanjem te količina gradiva koja se planira svladati u pojedinoj nastavnoj godini zasigurno će biti predmet rasprave, a ovaj rad ima za cilj istražiti trenutačno stanje, kako bi se lakše moglo odrediti u kojem smjeru bi se trebalo kretati glazbeno školstvo u budućnosti. Temeljno pitanje kojim se vodilo naše istraživanje jest: jesu li učenici glazbene škole preopterećeni obvezama koje im donosi ovo dodatno školovanje, ili im angažman tog tipa donosi dobrobiti u vidu bolje organizacije slobodnog vremena, planiranja aktivnosti te koncentracije i odgovornosti. Osim analize rasporeda i planiranog opterećenja nastavom u pojedinim razredima osnovne glazbene škole, u ovom smo radu naglasak stavili na ispitivanje mišljenja roditelja o opterećenosti njihove djece obvezama u glazbenoj školi te utjecaju te opterećenosti na kvalitetu života njihove djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Sažetak rada objavljen je na hrvatskom i engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek