Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997156

Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata


Martan, Valentina
Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata // Školski vjesnnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 2 (2018), 67; 265-285 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 997156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata
(A Review Of Research about Inclusive Education from Perspectives of Teachers and Teacher Students)

Autori
Martan, Valentina

Izvornik
Školski vjesnnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 2 (2018), 67; 265-285

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
inkluzija ; istraživanja ; osposobljenost ; stavovi ; učenici s teškoćama ; učitelji
(competences ; inclusion ; opinions ; research ; students with disabilities ; the teachers)

Sažetak
Inkluzija je sveobuhvatan i složen proces koji, u okviru socijalnog modela, potiče i usmjerava razvoj društva u kojem je svatko tretiran kao njegov jednakopravan član. Učenicima s teškoćama inkluzivna obrazovna politika osigurava dostupnost redovnog odgojno-obrazovnog sustava, uvažavanjem individualnih potreba i pružanjem podrške koja će osigurati razvoj njihovih potencijala. Uspješna implementacija inkluzivne politike u velikoj mjeri ovisi o pozitivnim namjerama učitelja prema inkluzivnom obrazovanju. Stoga je cilj ovog rada dati pregled cjelovitih znanstvenih radova koji su analizirali stavove, mišljenja i osposobljenost hrvatskih učitelja za provedbu inkluzivnog obrazovanja te utvrditi čimbenike koji su s njima povezani. Uz generalno proinkluzivne stavove prema inkluzivnom obrazovanju, istraživanja su identificirala i brojne prepreke, među kojima su najizraženiji nedostatna educiranost učitelja za provedbu inkluzivne prakse, nedostatna stručna podrška te nedovoljna materijalna opremljenost škola.Istraživanja jednoznačno ukazuju da postoji velika potreba za osiguranjem kvalitetnijih programaobrazovanja učitelja o poučavanju u inkluzivnim razredima tijekom formalnog obrazovanja, ali i kvalitetnija stručna pomoć u svakodnevnom radu s učenicima s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Valentina Martan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Martan, Valentina
Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata // Školski vjesnnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 2 (2018), 67; 265-285 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Martan, V. (2018) Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata. Školski vjesnnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 2 (67), 265-285.
@article{article, author = {Martan, Valentina}, year = {2018}, pages = {265-285}, keywords = {inkluzija, istra\v{z}ivanja, osposobljenost, stavovi, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}itelji}, journal = {\v{S}kolski vjesnnik: \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {2}, number = {67}, issn = {0037-654X}, title = {Pregled istra\v{z}ivanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive u\v{c}itelja i studenata}, keyword = {inkluzija, istra\v{z}ivanja, osposobljenost, stavovi, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Martan, Valentina}, year = {2018}, pages = {265-285}, keywords = {competences, inclusion, opinions, research, students with disabilities, the teachers}, journal = {\v{S}kolski vjesnnik: \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {2}, number = {67}, issn = {0037-654X}, title = {A Review Of Research about Inclusive Education from Perspectives of Teachers and Teacher Students}, keyword = {competences, inclusion, opinions, research, students with disabilities, the teachers} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font