Pregled bibliografske jedinice broj: 997113
Specifičnosti potreba i želja u produkciji kulture
Specifičnosti potreba i želja u produkciji kulture // Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment
Zagreb: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 686-695 (pozvano predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 997113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti potreba i želja u produkciji kulture
(The specificities of needs and desires in the production of culture)
Autori
Šimurina, Mile ; Lacković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment
/ - Zagreb : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014, 686-695
ISBN
978-953-7670-99-3
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
potrebe i želje u kulturi, vlasnička i menadžerska struktura, anketa (MUO), integritet zadovoljenja potreba
(needs and desires in culture, ownership and management structures, survey (MUO), entirety of satisfying needs)
Sažetak
Potreba je osjećaj pomanjkanja nekoga proizvoda, usluge ili čega drugog što može biti predmetom razmjene, kombiniran s težnjom da se ta potreba ukloni, odnosno da se težnja zadovolji. Potrebe se na tržištu oblikuju kao potražnja. Potrebe za proizvodima kulture smještaju se u skupinu dopunskih potreba, a preferencije se javljaju u dobi prije dvadesete godine. Što su pojedinac, obitelj, referentna skupina i društvo u cjelini bogatiji, to će se veći broj pojedinaca koristiti proizvodima iz područja kulturno-umjetničkoga stvaralaštva. I obrnuto. Ali od toga „zlatnog“ pravila ima i odstupanja. Gdje i kod kojih pojedinaca i skupina? Odgovor na to pitanje daje nam anketa obavljena 2011. godine (MUO). Na osnovi rezultata ankete može se utvrditi da hrvatska vlasnička i menadžerska struktura ne zadovoljava potrebe u integritetu (materijalne i duhovne potrebe pojedinca). Stoga dolazi do dezintegracije pojedinca. Iz toga proizlaze mnoge negativne činjenice za pojedince i društvo u cjelini. Takvo stanje posebno utječe na snižavanje ljestvice zadovoljenja potreba i želja u specifičnome području produkcije u kulturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Ivana Lacković
(autor)