Pregled bibliografske jedinice broj: 997112
Specifičnosti Art decoa kao proizvoda kulture
Specifičnosti Art decoa kao proizvoda kulture // Suvremena trgovina, 37 (2012), 2; 58-64 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 997112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti Art decoa kao proizvoda kulture
(The specifics of Art deco as a cultural product)
Autori
Šimurina, Mile ; Jurić Bulatović, Vesna ; Lacković, Ivana
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 37
(2012), 2;
58-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Art deco, specifičnosti art decoa, marketing, sponzorstva, kultura za sve
(Art Deco, specific qualities of Art Deco, marketing, sponsorship, culture for everyone)
Sažetak
Art deco i vrijeme u kojem se javlja i realizira označio je novi, originalan, način kulture življenja. I to kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. To je smješteno u razdoblje između dva svjetska rata. Stilski utjecaji u art decou u službi su funkcionalizma moderne medijske i tehnificirane kulture. Art deco prvi je pravi, globalni stil. U Hrvatskoj tog vremena primjeri art decoa brojniji su u primijenjenoj umjetnosti i popularnoj kulturi, nego u elitnoj. Specifičnosti art decoa dijele specifičnosti kulturne produkcije općenito, pa je bilo moguće utvrditi da aktualna analiza ponašanja posjetitelja određuje naše spoznaje i zaključke o njihovu odnosu prema sponzoriranju kao posebnom obliku potpore realizaciji projekata u kulturi, te kako to utječe na njihovu poziciju u odnosu na kulturu i obrnuto. A naše spoznaje kažu: tu nema dileme, ta interakcija omogućava demokratizaciju kulture ili kultura za sve!
Izvorni jezik
Hrvatski