Pregled bibliografske jedinice broj: 997110
Potrošačke navike generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj
Potrošačke navike generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj // GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU CONFERENCE PROCEEDINGS
Novo Mesto: Faculty of Business, Management and Informatics Novo Mesto, 2017. str. 425-434 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 997110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potrošačke navike generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj
(Consumer Habits of Generation Y in the Segment of Consumer Goods in Croatia)
Autori
Popović, Mateja ; Lacković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU CONFERENCE PROCEEDINGS
/ - Novo Mesto : Faculty of Business, Management and Informatics Novo Mesto, 2017, 425-434
ISBN
978-961-6770-37-8
Skup
GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU
Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 11.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing, generacija Y/Milenijumci, ponašanje potrošača, roba široke potrošnje
(marketing, generation Y/Millennials, consumer behaviour, consumer goods)
Sažetak
Generacija Y/Milenijumci, rođeni iz- među 1980. i 2000. godine, specifična je generacija koja ne poznaje svijet bez tehnologije, urbana je, fokusirana, nestrpljiva, idealistična. Generacija Y danas zauzima značajan udio potrošačkog društva i njeno poznavanje je iznimno važno za suvremeni marketing. Cilj rada je istražiti ponašanje potrošača generacije Y u segmentu robe široke potrošnje, obzirom na prisutnost interneta, brzu dostupnost informacija, ekološku osviještenost. Istraživanje je provedeno putem online ankete među studentima društvenih studija radi ujednačenosti uzorka istraživanja. Istraživačko pitanje glasi kakve su potrošačke navike generacije Y pri kupovini robe široke potrošnje (hrana, piće, higijenske potrepštine (kućne, osobne)). Istraživanje je dalo potrošački profil generacije Y što može biti korisno za daljna istraživanja i usporedbu generacija prije i generacije poslije Milenijumaca. Rezultati mogu biti korisni tvrtkama koje se bave robom široke potrošnje kao orijentacija kvalitete zadovoljenja potrošačkih navika generacije Y.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Ivana Lacković
(autor)