Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997110

Potrošačke navike generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj


Popović, Mateja; Lacković, Ivana
Potrošačke navike generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj // GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU CONFERENCE PROCEEDINGS
Novo Mesto: Faculty of Business, Management and Informatics Novo Mesto, 2017. str. 425-434 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 997110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potrošačke navike generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj
(Consumer Habits of Generation Y in the Segment of Consumer Goods in Croatia)

Autori
Popović, Mateja ; Lacković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU CONFERENCE PROCEEDINGS / - Novo Mesto : Faculty of Business, Management and Informatics Novo Mesto, 2017, 425-434

ISBN
978-961-6770-37-8

Skup
GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU

Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 11.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing, generacija Y/Milenijumci, ponašanje potrošača, roba široke potrošnje
(marketing, generation Y/Millennials, consumer behaviour, consumer goods)

Sažetak
Generacija Y/Milenijumci, rođeni iz- među 1980. i 2000. godine, specifična je generacija koja ne poznaje svijet bez tehnologije, urbana je, fokusirana, nestrpljiva, idealistična. Generacija Y danas zauzima značajan udio potrošačkog društva i njeno poznavanje je iznimno važno za suvremeni marketing. Cilj rada je istražiti ponašanje potrošača generacije Y u segmentu robe široke potrošnje, obzirom na prisutnost interneta, brzu dostupnost informacija, ekološku osviještenost. Istraživanje je provedeno putem online ankete među studentima društvenih studija radi ujednačenosti uzorka istraživanja. Istraživačko pitanje glasi kakve su potrošačke navike generacije Y pri kupovini robe široke potrošnje (hrana, piće, higijenske potrepštine (kućne, osobne)). Istraživanje je dalo potrošački profil generacije Y što može biti korisno za daljna istraživanja i usporedbu generacija prije i generacije poslije Milenijumaca. Rezultati mogu biti korisni tvrtkama koje se bave robom široke potrošnje kao orijentacija kvalitete zadovoljenja potrošačkih navika generacije Y.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Ivana Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Mateja; Lacković, Ivana
Potrošačke navike generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj // GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU CONFERENCE PROCEEDINGS
Novo Mesto: Faculty of Business, Management and Informatics Novo Mesto, 2017. str. 425-434 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Popović, M. & Lacković, I. (2017) Potrošačke navike generacije Y u segmentu robe široke potrošnje u Hrvatskoj. U: GLOBALISATION CHALLENGES AND THE SOCIAL-ECONOMIC ENVIRONMENT OF THE EU CONFERENCE PROCEEDINGS.
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Mateja and Lackovi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {425-434}, keywords = {marketing, generacija Y/Milenijumci, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, roba \v{s}iroke potro\v{s}nje}, isbn = {978-961-6770-37-8}, title = {Potro\v{s}a\v{c}ke navike generacije Y u segmentu robe \v{s}iroke potro\v{s}nje u Hrvatskoj}, keyword = {marketing, generacija Y/Milenijumci, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, roba \v{s}iroke potro\v{s}nje}, publisher = {Faculty of Business, Management and Informatics Novo Mesto}, publisherplace = {Novo Mesto, Slovenija} }
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Mateja and Lackovi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {425-434}, keywords = {marketing, generation Y/Millennials, consumer behaviour, consumer goods}, isbn = {978-961-6770-37-8}, title = {Consumer Habits of Generation Y in the Segment of Consumer Goods in Croatia}, keyword = {marketing, generation Y/Millennials, consumer behaviour, consumer goods}, publisher = {Faculty of Business, Management and Informatics Novo Mesto}, publisherplace = {Novo Mesto, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font