Pregled bibliografske jedinice broj: 997100
Komparativna analiza organizacijskog modela nastave na Visokoj školi za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti „Baltazar Adam Krčelić“ i partnerskoj školi Fachhochschule Burgenland, Eisenstadt, Austrija
Komparativna analiza organizacijskog modela nastave na Visokoj školi za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti „Baltazar Adam Krčelić“ i partnerskoj školi Fachhochschule Burgenland, Eisenstadt, Austrija // Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 887-896
CROSBI ID: 997100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza organizacijskog modela nastave na Visokoj školi za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti „Baltazar Adam Krčelić“ i partnerskoj školi Fachhochschule Burgenland, Eisenstadt, Austrija
(Comparative Analysis of Organizational Models of Teaching at Baltazar Adam Krčelić Accredited College of Business and Management and its Partner Institution Fachhochschule Burgenland in Eisenstadt (Austria))
Autori
Stojaković, Ksenija ; Jurina Babović, Natalija ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Zbornik radova
Urednik/ci
Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile
Izdavač
Veleučilište Baltazar Zaprešić
Grad
Zaprešić
Godina
2014
Raspon stranica
887-896
ISBN
978-953-7670-99-3
Ključne riječi
Erasmus program, inovacije, komparativna analiza, organizacijski model, razmjena nastavnika
(comparative analysis, Erasmus+ programme, exchange of teachers, innovations, organizational models)
Sažetak
Ovaj rad prikazuje kako razmjena nastavnika između Visoke škole za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, Baltazar Adam Krčelić i partnerske škole Fachhochschule Burgenland iz Austrije (u okviru Erasmus programa) može doprinijeti povećanju kvalitete rada Visoke škole za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, Baltazar Adam Krčelić jer se na osnovi komparativne analize organizacijskog modela nastave, ali i cjelokupne obrazovne ponude dviju škola, mogu na VŠPU uvesti inovacije koje bi zasigurno pridonijele njenom boljem pozicioniranju na tržištu, a time i ugledu u javnosti, što bi ujedno povećalo njenu dodanu vrijednost. Iskustva partnerske škole iz Austrije mogla bi poslužiti kao temelj za prijedlog uvođenja određenih organizacijskih inovacija budući da su dvije škole po svojim studijskim programima, broju studenata, nastavnim metodama i informatičkoj infrastrukturi vrlo slične.
Izvorni jezik
Hrvatski