Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997068

Odnos percepcije socijalne podrške i nekih aspekata vezanosti za školu


Turalija, Mihaela
Odnos percepcije socijalne podrške i nekih aspekata vezanosti za školu, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijeku


CROSBI ID: 997068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos percepcije socijalne podrške i nekih aspekata vezanosti za školu
(Relationship between the perception of social support and some aspects of school bonding)

Autori
Turalija, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijeku

Datum
24.09

Godina
2018

Stranica
35

Mentor
Šincek, Daniela

Neposredni voditelj
Duvnjak, Ivana

Ključne riječi
vezanost za školu, privrženost, predanost, socijalna podrška
(school bonding, attachment, commitment, social support)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je bio ispitati kako percepcija socijalne podrške iz različitih izvora (obitelji, prijatelja i posebne osobe) doprinosi vezanosti za školu te razlike u vezanosti za školu s obzirom na dob, spol i smjer. U istraživanju je ukupno sudjelovalo 298 učenika gimnazijskih i strukovnih razreda Srednja škole Valpovo. Korišteni su Sociodemografski upitnik, Multidimenzionalna skala percipirane socijalne podrške (Zimet, Dahlem, Zimet i Farley, 1988) i Skala vezanosti za školu (Roviš i Bezinović, 2011). Mlađi učenici, učenici ženskog spola i strukovnih razreda izvještavali su o većoj vezanosti za školu od starijih učenika, učenika muškog spola i gimnazijalaca. Rezultati hijerarhijske regresijske analize pokazali su da uz spol, dob i smjer, percipirana socijalna podrška obitelji, prisutnost najboljeg prijatelja u školi i školski uspjeh objašnjavaju ukupno 33% varijance kriterija ukupne vezanosti za školu. Uz prediktore spol, dob i smjer, školski uspjeh, prisutnost najboljeg prijatelja i percipirana socijalna podrška obitelji objašnjavaju 35.4% varijance privrženosti školi. Dob, spol, smjer, školski uspjeh, prisutnost najboljeg prijatelja i percipirana socijalna podrška obitelji ukupno predviđaju 16.1% varijance kriterija predanost izvršavanju školskih obveza.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Duvnjak (mentor)

Avatar Url Daniela Šincek (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Turalija, Mihaela
Odnos percepcije socijalne podrške i nekih aspekata vezanosti za školu, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijeku
Turalija, M. (2018) 'Odnos percepcije socijalne podrške i nekih aspekata vezanosti za školu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijeku.
@phdthesis{phdthesis, author = {Turalija, Mihaela}, year = {2018}, pages = {35}, keywords = {vezanost za \v{s}kolu, privr\v{z}enost, predanost, socijalna podr\v{s}ka}, title = {Odnos percepcije socijalne podr\v{s}ke i nekih aspekata vezanosti za \v{s}kolu}, keyword = {vezanost za \v{s}kolu, privr\v{z}enost, predanost, socijalna podr\v{s}ka}, publisherplace = {Osijeku} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Turalija, Mihaela}, year = {2018}, pages = {35}, keywords = {school bonding, attachment, commitment, social support}, title = {Relationship between the perception of social support and some aspects of school bonding}, keyword = {school bonding, attachment, commitment, social support}, publisherplace = {Osijeku} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font