Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 996518

Neki kvantitativni pokazatelji učinaka tolerancije eksperimentalnog programa ˝Tolerancijom do škole za sve˝ kroz kvantitativne analize podataka


Sekušak-Galešev, Snježana; Nikolić, Branko
Neki kvantitativni pokazatelji učinaka tolerancije eksperimentalnog programa ˝Tolerancijom do škole za sve˝ kroz kvantitativne analize podataka // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Lijljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner-Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 169-192


CROSBI ID: 996518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neki kvantitativni pokazatelji učinaka tolerancije eksperimentalnog programa ˝Tolerancijom do škole za sve˝ kroz kvantitativne analize podataka
(Some quantitative indicators of the effects of tolerance of the experimental program "Tolerance for school for all" through quantitative analysis of data)

Autori
Sekušak-Galešev, Snježana ; Nikolić, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Urednik/ci
Igrić, Lijljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner-Jakab, Ana

Izdavač
Centar inkluzivne potpore IDEM

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
169-192

ISBN
978-953-98972-3-7

Ključne riječi
samopoimanje ; tolerancija ; učenici ; škola ; eksperimentalni program ; kvantitativna analiza
(self-perception ; tolerance ; students ; school ; experimental program ; quantitative analysis)

Sažetak
Provedenim kvantitativnim analizama podataka pokazali su se značajni učinci eksperimentalnog programa: ˝Tolerancijom do škole za sve˝. Samopoimanje učenika u eksperimentalnoj skupini se je u nekim aspektima promijenilo. Učenici imaju bolji odnos prema svojim školskim obvezama i manje su usmjereni na tjelesni izgled. Kratko vrijeme provođenja programa nije omogućilo vidljive promjene na drugim područjima samopoimanja. U području zadovoljstva druženjem u školi došlo se do statistički značajnih pozitivnih promjena kod učenika u eksperimentalnoj skupini što ukazuje na stvaranje dobre osnove za razvoj poželjnih odnosa među učenicima i za razrednu dinamiku. Posebno treba naglasiti promjene tolerancije učenika eksperimentalne skupine do kojih je došlo nakon eksperimentalnog perioda. U odnosu na djelovanje eksperimentalnog programa kod učitelja, mogu se također vidjeti pozitivni učinci. Sveukupna tolerancija učitelja koji su bili uključeni u eksperimentalni program se povećala za razliku od učitelja kontrolne skupine kod koje jer došlo do smanjenja tolerancije od inicijalnog do finalnog ispitivanja. U inicijalnom ispitivanju učitelji eksperimentalne skupine značajno su niže procijenili ozračje u razredu u odnosu na učitelje u kontrolnim školama. Međutim, finalno istraživanje je pokazalo da je kod učitelja eksperimentalne skupine došlo do značajno pozitivnijih rezultata u odnosu na kontrolnu skupinu. Pokazalo se da učitelji nakon provođenja eksperimentalnog programa drugačije percipiraju situacije u razredu te vide razredno ozračje pozitivnijim nego ranije. Može se pretpostaviti da su i učitelji boljim osvještavanjem svojih doživljaja i odnosa u razredu tijekom programa mijenjali svoje ponašanje što je sve uz nastale promjene kod učenika doprinjelo boljoj klimi u razredu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sekušak-Galešev, Snježana; Nikolić, Branko
Neki kvantitativni pokazatelji učinaka tolerancije eksperimentalnog programa ˝Tolerancijom do škole za sve˝ kroz kvantitativne analize podataka // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Lijljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner-Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 169-192
Sekušak-Galešev, S. & Nikolić, B. (2014) Neki kvantitativni pokazatelji učinaka tolerancije eksperimentalnog programa ˝Tolerancijom do škole za sve˝ kroz kvantitativne analize podataka. U: Igrić, L., Fulgosi-Masnjak, R. & Wagner-Jakab, A. (ur.) Učenik s teškoćama između škole i obitelji. Zagreb, Centar inkluzivne potpore IDEM, str. 169-192.
@inbook{inbook, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana and Nikoli\'{c}, Branko}, year = {2014}, pages = {169-192}, keywords = {samopoimanje, tolerancija, u\v{c}enici, \v{s}kola, eksperimentalni program, kvantitativna analiza}, isbn = {978-953-98972-3-7}, title = {Neki kvantitativni pokazatelji u\v{c}inaka tolerancije eksperimentalnog programa \H{}Tolerancijom do \v{s}kole za sve\H{} kroz kvantitativne analize podataka}, keyword = {samopoimanje, tolerancija, u\v{c}enici, \v{s}kola, eksperimentalni program, kvantitativna analiza}, publisher = {Centar inkluzivne potpore IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana and Nikoli\'{c}, Branko}, year = {2014}, pages = {169-192}, keywords = {self-perception, tolerance, students, school, experimental program, quantitative analysis}, isbn = {978-953-98972-3-7}, title = {Some quantitative indicators of the effects of tolerance of the experimental program "Tolerance for school for all" through quantitative analysis of data}, keyword = {self-perception, tolerance, students, school, experimental program, quantitative analysis}, publisher = {Centar inkluzivne potpore IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font