Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 996444

Sustavi upravljanja informacijskim uslugama (ISO/IEC 20000-1:2011 i ITIL 2011)


Barišić, Renato
Sustavi upravljanja informacijskim uslugama (ISO/IEC 20000-1:2011 i ITIL 2011) // 15. hrvatska konferencija o kvaliteti i 6. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu
Primošten, Hrvatska, 2015. str. 27-35 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 996444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sustavi upravljanja informacijskim uslugama (ISO/IEC 20000-1:2011 i ITIL 2011)
(IT service management systems (ISO/IEC 20000- 1:2011 AND ITIL 2011))

Autori
Barišić, Renato

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
15. hrvatska konferencija o kvaliteti i 6. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 07.05.2015. - 09.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ISO/IEC 20000 ; ITIL ; norma ; skup dobrih praksi ; upravljanje uslugama
(ISO/IEC 20000 ; ITIL ; standard ; set of good practices ; service management)

Sažetak
ISO/IEC 20000- I :20 1 1 je medunarodna norma za upravljanje uslugama koia organizacijama daje sigurnost da su njihovi postupci upravljanja uslugama usklađeni s potrebama poslovanja i sa svim zahtjevima norme. Ona određuje zahtjeve za pružatelja usluga vezane uz planiranje, uspostavu implementaciju, rukovanje, praćenje, pregled, održavanje i poboljšanje upravljanja uslugama. ITIL (engl. lnformation Technology Infrastructure Library), kao skup dobrih praksi, je široko prihvaćen pristup upravljanju IT uslugama koji je usmjeren na usklađivanje IT usluga s potrebama poslovanja organizacije. Osmišljen je kako bi se standardiziralo strateško promišljanje, dizajn, isporuka, rukovanje, podrška i kontinuitet poboljšavanja IT usluga u poslovanju. Jedan od razloga za stvaranje ITIL verzije 3 je postizanje bolje povezanosti s normom 20000 te njihovo meĐusobno usklaĐivanje. Certificiranje po normi 20000 često se traŽi nakon uvođenja ITIL-a jer omogućuje IT organizacijama dokazivanje orijentiranosti na korisnika te učinkovitost i djelotvornost u pružanju usluga. CiIj rada je naglasiti postojanje međunarodne norme i skupa dobrih praksi u području upravljanja uslugama, prikazati njihove sličnosti i razlike te ukazati na stvarne poslovne dobrobiti sustavnog načina razmišljanja o IT uslugama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renato Barišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barišić, Renato
Sustavi upravljanja informacijskim uslugama (ISO/IEC 20000-1:2011 i ITIL 2011) // 15. hrvatska konferencija o kvaliteti i 6. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu
Primošten, Hrvatska, 2015. str. 27-35 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Barišić, R. (2015) Sustavi upravljanja informacijskim uslugama (ISO/IEC 20000-1:2011 i ITIL 2011). U: 15. hrvatska konferencija o kvaliteti i 6. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu.
@article{article, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Renato}, year = {2015}, pages = {27-35}, keywords = {ISO/IEC 20000, ITIL, norma, skup dobrih praksi, upravljanje uslugama}, title = {Sustavi upravljanja informacijskim uslugama (ISO/IEC 20000-1:2011 i ITIL 2011)}, keyword = {ISO/IEC 20000, ITIL, norma, skup dobrih praksi, upravljanje uslugama}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Renato}, year = {2015}, pages = {27-35}, keywords = {ISO/IEC 20000, ITIL, standard, set of good practices, service management}, title = {IT service management systems (ISO/IEC 20000- 1:2011 AND ITIL 2011)}, keyword = {ISO/IEC 20000, ITIL, standard, set of good practices, service management}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font