Pregled bibliografske jedinice broj: 996434
Razvijanje samoprezentacijskih vještina: motivacijsko pismo u nastavi stranog jezika
Razvijanje samoprezentacijskih vještina: motivacijsko pismo u nastavi stranog jezika // Od teorije do prakse u jeziku struke / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2018. str. 110-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 996434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvijanje samoprezentacijskih vještina: motivacijsko pismo u nastavi stranog jezika
(Developing self-presentation skills: Cover letter in foreign language teaching)
Autori
Krakić, Ana-Marija ; Krčelić, Petra ; Jurina Babović, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke
/ Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2018, 110-124
Skup
III. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = III. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.02.2018. - 24.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
samoprezentacijske vještine, motivacijsko pismo, strani jezik struke, vještina pisanja
(self-presentation skills, cover letter, language for special purposes in FLT, writing skills)
Sažetak
Samoprezentacijske vještine – poput pisanja životopisa, pisanja motivacijskoga/popratnoga pisma ili samopredstavljanja na razgovoru za posao – vrlo su bitne na današnjemu tržištu rada. Većina poslodavaca, uz životopis, od kandidatâ traži ili očekuje da u sklopu prijave za posao pošalju i motivacijsko pismo. U skladu s time brojne visokoškolske ustanove poučavaju studente samoprezentacijskim vještinama, bilo na materinskome ili stranome jeziku. Motivacijskim pismom kandidati trebaju odgovoriti na pitanje: „Zašto sam baš ja prava osoba za ovaj posao?“ te pružiti dodatne informacije o vlastitim znanjima, vještinama i kvalifikacijama kojima će poslodavca uvjeriti da su idealan izbor za ponuđeni posao, odnosno da imaju vještine/kvalifikacije koje se podudaraju s traženim uvjetima. S druge strane, motivacijsko pismo pomaže poslodavcu pri odluci koje će kandidate pozvati na razgovor. Na primjeru kolegija Poslovni engleski jezik, koji se predaje u sklopu stručnoga preddiplomskog studija Poslovne ekonomije i financija te Menadžmenta u kulturi na Veleučilištu Baltazar Zaprešić, prikazat će se jedan od mogućih načina poučavanja studenata samoprezentacijskim vještinama koje se odnose na pisanje motivacijskoga pisma. Kroz godine aktivnoga rada primijetilo se da iako studenti relativno lako i brzo ovladaju strukturom i uporabom uobičajenih fraza u motivacijskome pismu, u većini slučajeva konačna inačica pisma nije personalizirana, čega studenti uglavnom nisu svjesni. Željelo se vidjeti hoće li nakon formalne pouke grupa studenata koja joj je bila izložena ponoviti pogreške svojih kolega iz prethodnih generacija ili ne. Nakon izvršenog zadatka studenti su ispunili upitnik o nastavnoj jedinici.
Izvorni jezik
Hrvatski