Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 995980

Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola


Drandić, Dijana; Jadan, Elizabeta
Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola // Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes:Glazba u školi-stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 137-148 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 995980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola
(Comparative Analysis of Attitudes Towards Learning with Music Expressed by Primary and Secondary School Students)

Autori
Drandić, Dijana ; Jadan, Elizabeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes:Glazba u školi-stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives / Svalina, Vesna - Osijek : Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020, 137-148

ISBN
978-953-6965-93-9

Skup
6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.04.2019. - 13.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazba, nastava, pamćenje, učenik, učenje uz glazbu
(music, creativity, teaching, memory, pupils, learning with music)

Sažetak
Pozadinska glazba je prisutna u svakodnevnom životu učenika. Različita istraživanja sugeriraju da slušanje pozadinske glazbe za vrijeme učenja povećava kognitivne procese i koncentraciju. U istraživanju se krenulo od pretpostavke da učenici općenito slušaju glazbu dok uče. Istraživanje je provedeno na uzorku N=312 učenika osnovnih škola, sedmih i osmih razreda i učenika srednjih škola, prvih i drugih razreda. Dobiveni rezultati su pokazali da učenici slušaju glazbu uz učenje i da glazba pozitivno utječe na njihovu koncentraciju, pamćenje i učenje. Učenici koji u slobodno vrijeme slušaju klasičnu glazbu preferiraju slušati takvu glazbu kada uče u odnosu na učenike koji u slobodno vrijeme slušaju neku drugu vrstu glazbe. Učenicima osnovnih škola bliža je klasična glazba dok učenici srednjih škola više slušanju rock/pop glazbu te predlažu, s obzirom da rijetki nastavnici koriste glazbu u neglazbenim predmetima, da nastavnici češće koriste glazbu u nastavi. Dobiveni nalazi sugeriraju da će učenici sami u procesu učenja odlučiti koji im je glazbeni žanr inspirativan, kreativan i opuštajući, savršena pozadina uz učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarno umjetničko polje

Napomena
Zbornik je indeksiran u RILM i EBSCO bazama



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana; Jadan, Elizabeta
Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola // Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes:Glazba u školi-stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 137-148 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Drandić, D. & Jadan, E. (2020) Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola. U: Svalina, V. (ur.)Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes:Glazba u školi-stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana and Jadan, Elizabeta}, editor = {Svalina, V.}, year = {2020}, pages = {137-148}, keywords = {glazba, nastava, pam\'{c}enje, u\v{c}enik, u\v{c}enje uz glazbu}, isbn = {978-953-6965-93-9}, title = {Usporedna analiza stavova o u\v{c}enju uz glazbu izme\dju u\v{c}enika osnovnih i srednjih \v{s}kola}, keyword = {glazba, nastava, pam\'{c}enje, u\v{c}enik, u\v{c}enje uz glazbu}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana and Jadan, Elizabeta}, editor = {Svalina, V.}, year = {2020}, pages = {137-148}, keywords = {music, creativity, teaching, memory, pupils, learning with music}, isbn = {978-953-6965-93-9}, title = {Comparative Analysis of Attitudes Towards Learning with Music Expressed by Primary and Secondary School Students}, keyword = {music, creativity, teaching, memory, pupils, learning with music}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font