Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 995652

Komunikacijske vještine poduzetnika


Degen, Silvija; Katić, Sendi; Čović, Kristijan
Komunikacijske vještine poduzetnika // Menadžment: Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014. str. 432-439 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 995652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijske vještine poduzetnika
(Entrepreneur's Communication Skills)

Autori
Degen, Silvija ; Katić, Sendi ; Čović, Kristijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Menadžment: Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile - Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014, 432-439

ISBN
978-953-7670-99-3

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Menadžment

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
emocionalna kompetencija, interpersonalna persuazija, komunikacijski bonton, komunikacijska kompetencija, poduzetnik
(emotional competence, interpersonal persuasion, communicational etiquette, communicational competence, enterpreneur)

Sažetak
Komuniciranje je važan proces u svakom poduzeću i svakom društvu. U moderno doba, karakterizirano globalizacijom, kvalitetno i učinkovito komuniciranje važan je čimbenik uspješnog poduzetnika i poduzeća. Tema članka jesu komunikacijske vještine poduzetnika. Objasnit će se u kojoj mjeri su ostvarene pretpostavke za uporabu kvalitetnih strategija uvjeravanja od strane poduzetnika kao što su emocionalna kompetencija i primjena komunikacijskog bontona. U ovom radu želi se promatrati poduzetnike na drugačiji način, saznati kakva je njihova komunikacija i emotivna kompetencija te razlikuju li se u tim društvenim vještinama. Do sada nije pronađena jedinstvena teorija o uvjeravanju (persuaziji) koja bi istu u potpunosti objasnila, a ni istraživački instrument kojim bi se mjerila, kao primjerice emocionalna inteligencija. Emocionalna kompetencija ukazuje u kojoj mjeri se poduzetnikov potencijal iskoristio u djelatnim vještinama komuniciranja i uvjeravanja. Temeljne komponente emocionalne inteligencije predstavljaju ujedno i temeljne elemente strategije uvjeravanja: prepoznavanje emocija, korištenje emocija, razumijevanje emocija i upravljanje emocijama. Ljudi često emotivno odvajaju od racionalnog. Poželjno bi bilo da se te dvije dimenzije spajaju i nadopunjuju. Predrasude, ustaljena ponašanja i komunikacije, osobito u poslu, znaju ugušiti emocionalnu kompetenciju, a ujedno i kvalitetnu komunikaciju. Edukacija u komunikacijskim vještinama trebala bi omogućiti pojedincima uvid u vlastiti komunikacijski profil i osvještavanje korištenih tehnika, ali i uklanjanje postojanja brojnih predrasuda i neznanja koje utječu na neobjektivnu uvjerenost u kvalitetu komuniciranja. Na uzorku provedenog istraživanja u mikro i malim poduzećima u Republici Hrvatskoj izradit će se komunikološki profil poduzetnika te predložiti mjere za učinkovitiju komunikaciju poduzetnika i postizanje poslovnog uspjeha. Ukoliko bi se pokazalo da ne ispunjavaju preduvjete za izbor kvalitetnih strategija uvjeravanja, trebat će provesti adekvatnu edukaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Kristijan Čović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Degen, Silvija; Katić, Sendi; Čović, Kristijan
Komunikacijske vještine poduzetnika // Menadžment: Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014. str. 432-439 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Degen, S., Katić, S. & Čović, K. (2014) Komunikacijske vještine poduzetnika. U: Barilović, Z., Jurina, M., Morović, V., Popović, G. & Šimurina, M. (ur.)Menadžment: Zbornik radova.
@article{article, author = {Degen, Silvija and Kati\'{c}, Sendi and \v{C}ovi\'{c}, Kristijan}, year = {2014}, pages = {432-439}, keywords = {emocionalna kompetencija, interpersonalna persuazija, komunikacijski bonton, komunikacijska kompetencija, poduzetnik}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Komunikacijske vje\v{s}tine poduzetnika}, keyword = {emocionalna kompetencija, interpersonalna persuazija, komunikacijski bonton, komunikacijska kompetencija, poduzetnik}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Degen, Silvija and Kati\'{c}, Sendi and \v{C}ovi\'{c}, Kristijan}, year = {2014}, pages = {432-439}, keywords = {emotional competence, interpersonal persuasion, communicational etiquette, communicational competence, enterpreneur}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Entrepreneur's Communication Skills}, keyword = {emotional competence, interpersonal persuasion, communicational etiquette, communicational competence, enterpreneur}, publisher = {Visoka \v{s}kola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font