Pregled bibliografske jedinice broj: 995652
Komunikacijske vještine poduzetnika
Komunikacijske vještine poduzetnika // Menadžment: Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014. str. 432-439 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 995652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijske vještine poduzetnika
(Entrepreneur's Communication Skills)
Autori
Degen, Silvija ; Katić, Sendi ; Čović, Kristijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Menadžment: Zbornik radova
/ Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile - Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti, 2014, 432-439
ISBN
978-953-7670-99-3
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Menadžment
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
emocionalna kompetencija, interpersonalna persuazija, komunikacijski bonton, komunikacijska kompetencija, poduzetnik
(emotional competence, interpersonal persuasion, communicational etiquette, communicational competence, enterpreneur)
Sažetak
Komuniciranje je važan proces u svakom poduzeću i svakom društvu. U moderno doba, karakterizirano globalizacijom, kvalitetno i učinkovito komuniciranje važan je čimbenik uspješnog poduzetnika i poduzeća. Tema članka jesu komunikacijske vještine poduzetnika. Objasnit će se u kojoj mjeri su ostvarene pretpostavke za uporabu kvalitetnih strategija uvjeravanja od strane poduzetnika kao što su emocionalna kompetencija i primjena komunikacijskog bontona. U ovom radu želi se promatrati poduzetnike na drugačiji način, saznati kakva je njihova komunikacija i emotivna kompetencija te razlikuju li se u tim društvenim vještinama. Do sada nije pronađena jedinstvena teorija o uvjeravanju (persuaziji) koja bi istu u potpunosti objasnila, a ni istraživački instrument kojim bi se mjerila, kao primjerice emocionalna inteligencija. Emocionalna kompetencija ukazuje u kojoj mjeri se poduzetnikov potencijal iskoristio u djelatnim vještinama komuniciranja i uvjeravanja. Temeljne komponente emocionalne inteligencije predstavljaju ujedno i temeljne elemente strategije uvjeravanja: prepoznavanje emocija, korištenje emocija, razumijevanje emocija i upravljanje emocijama. Ljudi često emotivno odvajaju od racionalnog. Poželjno bi bilo da se te dvije dimenzije spajaju i nadopunjuju. Predrasude, ustaljena ponašanja i komunikacije, osobito u poslu, znaju ugušiti emocionalnu kompetenciju, a ujedno i kvalitetnu komunikaciju. Edukacija u komunikacijskim vještinama trebala bi omogućiti pojedincima uvid u vlastiti komunikacijski profil i osvještavanje korištenih tehnika, ali i uklanjanje postojanja brojnih predrasuda i neznanja koje utječu na neobjektivnu uvjerenost u kvalitetu komuniciranja. Na uzorku provedenog istraživanja u mikro i malim poduzećima u Republici Hrvatskoj izradit će se komunikološki profil poduzetnika te predložiti mjere za učinkovitiju komunikaciju poduzetnika i postizanje poslovnog uspjeha. Ukoliko bi se pokazalo da ne ispunjavaju preduvjete za izbor kvalitetnih strategija uvjeravanja, trebat će provesti adekvatnu edukaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Kristijan Čović
(autor)