Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 995624

The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies


Cingula, Sofija; Jurkić Sviben, Tamara
The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 /Music pedagogy in the context of present and future changes 6 Glazba u školi - stanje i perspektive / Music in School - State and Perspectives Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Proceedings from the Sixth International Symposium of Music Pedagogues / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 237-248


CROSBI ID: 995624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies

Autori
Cingula, Sofija ; Jurkić Sviben, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 /Music pedagogy in the context of present and future changes 6 Glazba u školi - stanje i perspektive / Music in School - State and Perspectives Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Proceedings from the Sixth International Symposium of Music Pedagogues

Urednik/ci
Svalina, Vesna

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2020

Raspon stranica
237-248

ISBN
978-953-6965-93-9

Ključne riječi
učitelji primarnog obrazovanja, vokalne kompetencije, vokalna higijena
(primary education teachers, vocal competences ; vocal hygiene)

Sažetak
Vokalna higijena je briga za glas kroz proces oblikovanja i usvajanja životnog stila kojim se prevenira zlouporaba glasa te se postiže njegov zdrav razvoj i optimalno korištenje. Učitelji su vokalni profesionalci jer koriste glas kao osnovno sredstvo svoje profesionalne aktivnosti. Njihova je prezentacijska razina u nastavi izrazito fonatorno zahtjevna jer se zasniva na pripremljenom govoru, često monološke prirode. Cilj ovoga rada je na temelju posebno konstruiranog upitnika ispitati svjesnost učitelja o njihovoj vokalnoj profesionalnosti te koliko je vokalna higijena dio njihove profesionalne dnevne rutine. Također se ispituje poznavanje i obrazovanje u području vokalne tehnike te mišljenje o važnosti iste. Poseban interes usmjeren je na aktivnost učitelja u provođenju vježbi iz vokalne tehnike u nastavi Glazbene kulture i mišljenje o korisnosti istih na drugim nastavnim predmetima. U posljednjem dijelu upitnika ispituje se učiteljsko mišljenje o važnostima ciljeva učenja dječjih pjesama na nastavi Glazbene kulture. Istraživanje je provedeno u Republici Hrvatskoj na učiteljima razredne nastave Grada Zagreba i Primorsko- goranske županije (N=317). Rezultati istraživanja upućuju na potrebu dodatne edukacije učitelja u području vokalne higijene i vokalne tehnike.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tamara Jurkić Sviben (autor)

Avatar Url Sofija Cingula (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.bib.irb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cingula, Sofija; Jurkić Sviben, Tamara
The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 /Music pedagogy in the context of present and future changes 6 Glazba u školi - stanje i perspektive / Music in School - State and Perspectives Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Proceedings from the Sixth International Symposium of Music Pedagogues / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 237-248
Cingula, S. & Jurkić Sviben, T. (2020) The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies. U: Svalina, V. (ur.) Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 /Music pedagogy in the context of present and future changes 6 Glazba u školi - stanje i perspektive / Music in School - State and Perspectives Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Proceedings from the Sixth International Symposium of Music Pedagogues. Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 237-248.
@inbook{inbook, author = {Cingula, Sofija and Jurki\'{c} Sviben, Tamara}, editor = {Svalina, V.}, year = {2020}, pages = {237-248}, keywords = {u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, vokalne kompetencije, vokalna higijena}, isbn = {978-953-6965-93-9}, title = {The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies}, keyword = {u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, vokalne kompetencije, vokalna higijena}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Cingula, Sofija and Jurki\'{c} Sviben, Tamara}, editor = {Svalina, V.}, year = {2020}, pages = {237-248}, keywords = {primary education teachers, vocal competences, vocal hygiene}, isbn = {978-953-6965-93-9}, title = {The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies}, keyword = {primary education teachers, vocal competences, vocal hygiene}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font