Pregled bibliografske jedinice broj: 995624
The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies
The Opinion of Primary Education Teachers on Vocal Hygiene and Vocal competencies // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 /Music pedagogy in the context of present and future changes 6 Glazba u školi - stanje i perspektive / Music in School - State and Perspectives Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Proceedings from the Sixth International Symposium of Music Pedagogues / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 237-248
CROSBI ID: 995624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Opinion of Primary Education Teachers on
Vocal Hygiene and Vocal competencies
Autori
Cingula, Sofija ; Jurkić Sviben, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 /Music pedagogy in the context of present and future changes 6 Glazba u školi - stanje i perspektive / Music in School - State and Perspectives Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Proceedings from the Sixth International Symposium of Music Pedagogues
Urednik/ci
Svalina, Vesna
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2020
Raspon stranica
237-248
ISBN
978-953-6965-93-9
Ključne riječi
učitelji primarnog obrazovanja, vokalne kompetencije, vokalna higijena
(primary education teachers, vocal competences ; vocal hygiene)
Sažetak
Vokalna higijena je briga za glas kroz proces oblikovanja i usvajanja životnog stila kojim se prevenira zlouporaba glasa te se postiže njegov zdrav razvoj i optimalno korištenje. Učitelji su vokalni profesionalci jer koriste glas kao osnovno sredstvo svoje profesionalne aktivnosti. Njihova je prezentacijska razina u nastavi izrazito fonatorno zahtjevna jer se zasniva na pripremljenom govoru, često monološke prirode. Cilj ovoga rada je na temelju posebno konstruiranog upitnika ispitati svjesnost učitelja o njihovoj vokalnoj profesionalnosti te koliko je vokalna higijena dio njihove profesionalne dnevne rutine. Također se ispituje poznavanje i obrazovanje u području vokalne tehnike te mišljenje o važnosti iste. Poseban interes usmjeren je na aktivnost učitelja u provođenju vježbi iz vokalne tehnike u nastavi Glazbene kulture i mišljenje o korisnosti istih na drugim nastavnim predmetima. U posljednjem dijelu upitnika ispituje se učiteljsko mišljenje o važnostima ciljeva učenja dječjih pjesama na nastavi Glazbene kulture. Istraživanje je provedeno u Republici Hrvatskoj na učiteljima razredne nastave Grada Zagreba i Primorsko- goranske županije (N=317). Rezultati istraživanja upućuju na potrebu dodatne edukacije učitelja u području vokalne higijene i vokalne tehnike.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Kroatologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli