Pregled bibliografske jedinice broj: 995589
Kvalitativni trendovi razvoja europskog turističkog tržišta
Kvalitativni trendovi razvoja europskog turističkog tržišta // Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. str. 44-49 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 995589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativni trendovi razvoja europskog turističkog tržišta
(Qualitative trends in the development of the European tourism market)
Autori
Čović, Kristijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
/ Breslauer, Nevenka - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018, 44-49
Skup
5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 04.04.2018. - 05.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
trendovi u turizmu, Europska unija, inovacije, turističko tržište
(tourism trends, European union, innovations, tourism market)
Sažetak
Razloge čestih promjena koje se dešavaju na međunarodnom, a time i na europskom turističkom tržištu svakako možemo tražiti, među ostalim, i u povećanom broju potencijalnih turista. To povećanje proizlazi iz rasta raspoloživog dohotka, količine slobodnog vremena, tehnološkog razvoja i brojnih drugih čimbenika. Sve te promjene dovode do pojave novih tržišnih segmenata sa svojim posebnim zahtjevima i potrebama. Neupitno je da će prostor Europe još dugo vremena biti vodeća turistička regija svijeta, zahvaljujući prvenstveno dostignutoj kulturno-civilizacijskoj razini, ekonomskoj razvijenosti, ali i sveukupnim turističkim atraktivnostima (mediteranski dio, planinske destinacije, veliki gradovi itd.), međutim istovremeno identificirani se brojni i kompleksni izazovi koji predstavljaju ograničenje u odnosu na nadolazeće razdoblje. U mnogim europskim državama (posebno onima koje se nalaze u post-tranzicijskom razdoblju) potrebno je uvesti nove / inovirati postojeće turističke proizvode primjerene novim dinamičnim tržišnim okolnostima. Pritom je važno promovirati sinergiju između privatnog i javnog sektora, održavati visoke standarde, štititi prirodno i kulturno naslijeđe te jačati provedbu smjernica Europske unije u pogledu održivog razvoja turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Kristijan Čović
(autor)