Pregled bibliografske jedinice broj: 995279
Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje
Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje, 2018., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 995279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje
(Creating a corporate digital identity and its impact on business venture)
Autori
Dolić, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2018
Stranica
41
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Preselj, Vladimir
Ključne riječi
Identitet ; Korporacija ; Korporativni identitet ; Vizualni identitet ; Realni identitet ; Internetska stranica
(identity ; corporation ; corporate identity ; visual identity ; real identity ; web page)
Sažetak
Korporativni identitet pojam je nerijetko korišten u poslovnom svijetu i definira se kao skup ponašanja, vrijednosti, misije i vizije, ali i vizualnog identiteta koji predstavlja organizaciju u očima javnosti. Ono što se često događa pri definiranju korporativnog identiteta jest nepovezivanje realnog i vizualnog identiteta korporacije, stoga često te iste korporacije i organizacije ostavljaju pogrešan dojam. Jednako tako, prilikom izgradnje digitalnog korporativnog identiteta potrebno je posvetiti pažnju realnim ciljevima organizacije i što ona želi postići predstavljajući se online te koji je najbolji način da se to postigne. Upravo zbog navedenog, potrebno je uspostaviti standarde, odnosno odrednice ispravnog ponašanja i predstavljanja kojima se onda tvrtke mogu voditi i graditi svoj identitet. Nadalje, realni i vizualni identitet trebali bi biti donekle kompatibilni kako bi korporacija ostavljala dojam organizacije s procesom pomnog promišljanja i detaljnog planiranja. Razlog tome je što dobro ili loše uspostavljen digitalni korporativni identitet itekako utječe na poslovanje korporacije. Tema ovog rada je upravo utjecaj korporativnog digitalnog identiteta na poslovanje. Pitanje koje se u ovom slučaju postavlja je: u kojoj mjeri hrvatske tvrtke i ljudi koji se nalaze na čelu njih razmišljaju o korporativnom digitalnom identitetu te koliko mu pažnje posvećuju. Cilj rada je, između ostalog, odgovoriti na to pitanje kao i na pitanja o važnosti implementacije korporativnog identiteta na službene internetske stranice tvrtki, postojeće dobre prakse kreiranja takvog digitalnog identiteta i druge relevantne aspekte, koji će biti obrađeni. Do toga ćemo doći istraživanjem koje se temelji na kvalitativnoj analizi sadržaja te anketi koja će se provesti na odabranom uzorku tvrtki u Republici Hrvatskoj. Anketa će odgovoriti na pitanja poput kakve se informacije nalaze na korporativnim internetskim stranicama te koji dio korporativnog identiteta predstavnici tih istih tvrtki smatraju najvažnijim. Kako bi se podaci mogli precizirati, istraživanje i rad su usmjereni samo na analizu korporativnog digitalnog identiteta na službenim internetskim stranicama hrvatskih korporacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti