Pregled bibliografske jedinice broj: 995197
Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi
Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi // Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike / Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan (ur.).
Osijek: Udruga matematičara Osijek, 2018. str. 20-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 995197 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi
(Conceptual change in research and classroom practice)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike
/ Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan - Osijek : Udruga matematičara Osijek, 2018, 20-20
Skup
Državni stručni skup nastavnika matematike: Inovativna nastava matematike
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 30.08.2018. - 31.08.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
znanje, konceptualna promjena, nastava matematike
(knowledge, conceptual change, mathematics education)
Sažetak
Svjedoci smo da se u praksi vodi računa da se novi matematički sadržaji nastavljaju na prije naučeno. Ipak, nije istina da se novi sadržaji baš uvijek prirodno nadograđuju na stare jer u nastavi matematike ima primjera gdje već naučeno znanje može i otežati pravilno usvajanje novih sadržaja. Primjerice, prelazak sa skupa N na skup Q kod učenika može dovesti do tzv. konceptualnih promjena (conceptual change) jer se mijenja shvaćanje određenog koncepta. I dok se istraživanja godinama bave ovom problematikom, nastavnici nisu dovoljno informirani o novijim istraživačkim saznanjima. Predavanje će se fokusirati upravo na takve specifične probleme, ali i na metodičke smjernice za nastavu kako pristupiti konceptualnim promjenama u poučavanju matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija