Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 995197

Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi


Glasnović Gracin, Dubravka
Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi // Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike / Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan (ur.).
Osijek: Udruga matematičara Osijek, 2018. str. 20-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 995197 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi
(Conceptual change in research and classroom practice)

Autori
Glasnović Gracin, Dubravka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike / Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan - Osijek : Udruga matematičara Osijek, 2018, 20-20

Skup
Državni stručni skup nastavnika matematike: Inovativna nastava matematike

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 30.08.2018. - 31.08.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
znanje, konceptualna promjena, nastava matematike
(knowledge, conceptual change, mathematics education)

Sažetak
Svjedoci smo da se u praksi vodi računa da se novi matematički sadržaji nastavljaju na prije naučeno. Ipak, nije istina da se novi sadržaji baš uvijek prirodno nadograđuju na stare jer u nastavi matematike ima primjera gdje već naučeno znanje može i otežati pravilno usvajanje novih sadržaja. Primjerice, prelazak sa skupa N na skup Q kod učenika može dovesti do tzv. konceptualnih promjena (conceptual change) jer se mijenja shvaćanje određenog koncepta. I dok se istraživanja godinama bave ovom problematikom, nastavnici nisu dovoljno informirani o novijim istraživačkim saznanjima. Predavanje će se fokusirati upravo na takve specifične probleme, ali i na metodičke smjernice za nastavu kako pristupiti konceptualnim promjenama u poučavanju matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Glasnović Gracin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glasnović Gracin, Dubravka
Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi // Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike / Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan (ur.).
Osijek: Udruga matematičara Osijek, 2018. str. 20-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Glasnović Gracin, D. (2018) Što kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi. U: Bokun, M. & Soldo, I. (ur.)Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike.
@article{article, author = {Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2018}, pages = {20-20}, keywords = {znanje, konceptualna promjena, nastava matematike}, title = {\v{S}to kada predznanje ote\v{z}ava usvajanje novog sadr\v{z}aja? Konceptualne promjene u istra\v{z}ivanju i nastavnoj praksi}, keyword = {znanje, konceptualna promjena, nastava matematike}, publisher = {Udruga matemati\v{c}ara Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2018}, pages = {20-20}, keywords = {knowledge, conceptual change, mathematics education}, title = {Conceptual change in research and classroom practice}, keyword = {knowledge, conceptual change, mathematics education}, publisher = {Udruga matemati\v{c}ara Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font