Pregled bibliografske jedinice broj: 995151
Kognitivni moralni razvoj i Kohlberg - Fentonov pristup raspravi o moralnim dvojbama
Kognitivni moralni razvoj i Kohlberg - Fentonov pristup raspravi o moralnim dvojbama // Katehetski glasnik, 10 (2012), 1; 147-157 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 995151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivni moralni razvoj i Kohlberg - Fentonov pristup raspravi o moralnim dvojbama
(Kohlberg's Theory of Cognitive Moral Development and Kohlberg-Fenton's Approach to Leading Moral Dilemma Discussions)
Autori
Ozorlić Dominić, Renata ; Barudžija, Gordana
Izvornik
Katehetski glasnik (1332-0114) 10
(2012), 1;
147-157
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kognitivni moralni razvoj ; moralne dvojbe ; šest stupnjeva moralne prosudbe
(cognitive moral development ; moral dilemma discussions ; the six steps of moral dilemma discussion)
Sažetak
Članak govori o kognitivnom moralnom razvoju i Kohlberg-Fentonovom pristupu raspravi o moralnim dvojbama na temelju literature i stručnog usavršavanja za vjeroučitelje i nastavnike etike održanoga u organizaciji Agencije za odgoji obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti