Pregled bibliografske jedinice broj: 994785
Kreativni pristup lektiri u razvoju čitalačke pismenosti
Kreativni pristup lektiri u razvoju čitalačke pismenosti, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 994785 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativni pristup lektiri u razvoju čitalačke pismenosti
(Creative Approach to Required Reading in Development of Reading Literacy)
Autori
Lončarić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
04.07
Godina
2018
Stranica
40
Mentor
Gabelica, Marina
Ključne riječi
čitanje, lektira, čitalačka pismenost, kreativni pristup lektiri
(reading, required reading, reading literacy, creative approach to required reading)
Sažetak
Ovaj rad istražuje proces čitanja, dosadašnja istraživanja čitateljskih navika djece i motivacijske postupke koji bi mogli pozitivno utjecati na čitalačku pismenost mladih. Posebna je pozornost posvećena kreativnim idejama na satima lektire koje za cilj imaju razvoj čitateljskih navika i ljubavi prema čitanju.
Izvorni jezik
Hrvatski