Pregled bibliografske jedinice broj: 994601
Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika
Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika // Pristupi poučavanju i učenju inojezičnih učenika
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 994601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika
(The strategies of learning and teaching the Croatian as the foreign language)
Autori
Draganić, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Pristupi poučavanju i učenju inojezičnih učenika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
materinski jezik, drugi, strani i nasljedni jezik, zakonitosti jezičnoga razvoja, jezične djelatnosti, međukulturna komunikacijska kompetencija, strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika: kognitivne, metakognitivne, društveno-afektivne
(mother tongue, second, foreign and hereditary language, legality of linguistic development, linguistic activity, intercultural communication competence, strategies of learning and teaching of Croatian as the same language: cognitive, metacognitive, social-affective)
Sažetak
Predavanje je sudionike upoznalo s terminološkom razlikom između hrvatskoga kao materinskog, drugog, stranog i nasljednog jezika, s razlikom između usvajanja i učenja jezika, izravnog i svjesnog jezičnog znanja. Predstavljene su zakonitosti jezičnoga razvoja, jezične djelatnosti i načini njihovoga usvajanja, sličnosti i razlike u ovladavanju materinskim i inim jezikom, jezični i nejezični čimbenici koji utječu na ovladavanje hrvatskim kao inim jezikom, međukulturna komunikacijska kompetencija kao jedan od važnijih ciljeva nastave inoga jezika te načini uključivanja inojezičara u redovnu nastavu. Sudionicima skupa omogućeno je tijekom predavanja iskustveno ovladavanje nekim od predstavljenih strategija učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti