Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 994601

Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika


Draganić, Biserka
Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika // Pristupi poučavanju i učenju inojezičnih učenika
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 994601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika
(The strategies of learning and teaching the Croatian as the foreign language)

Autori
Draganić, Biserka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Pristupi poučavanju i učenju inojezičnih učenika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.12.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
materinski jezik, drugi, strani i nasljedni jezik, zakonitosti jezičnoga razvoja, jezične djelatnosti, međukulturna komunikacijska kompetencija, strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika: kognitivne, metakognitivne, društveno-afektivne
(mother tongue, second, foreign and hereditary language, legality of linguistic development, linguistic activity, intercultural communication competence, strategies of learning and teaching of Croatian as the same language: cognitive, metacognitive, social-affective)

Sažetak
Predavanje je sudionike upoznalo s terminološkom razlikom između hrvatskoga kao materinskog, drugog, stranog i nasljednog jezika, s razlikom između usvajanja i učenja jezika, izravnog i svjesnog jezičnog znanja. Predstavljene su zakonitosti jezičnoga razvoja, jezične djelatnosti i načini njihovoga usvajanja, sličnosti i razlike u ovladavanju materinskim i inim jezikom, jezični i nejezični čimbenici koji utječu na ovladavanje hrvatskim kao inim jezikom, međukulturna komunikacijska kompetencija kao jedan od važnijih ciljeva nastave inoga jezika te načini uključivanja inojezičara u redovnu nastavu. Sudionicima skupa omogućeno je tijekom predavanja iskustveno ovladavanje nekim od predstavljenih strategija učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Biserka Draganić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Draganić, Biserka
Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika // Pristupi poučavanju i učenju inojezičnih učenika
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Draganić, B. (2012) Strategije učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika. U: Pristupi poučavanju i učenju inojezičnih učenika.
@article{article, author = {Dragani\'{c}, Biserka}, year = {2012}, keywords = {materinski jezik, drugi, strani i nasljedni jezik, zakonitosti jezi\v{c}noga razvoja, jezi\v{c}ne djelatnosti, me\djukulturna komunikacijska kompetencija, strategije u\v{c}enja i pou\v{c}avanja hrvatskoga kao inoga jezika: kognitivne, metakognitivne, dru\v{s}tveno-afektivne}, title = {Strategije u\v{c}enja i pou\v{c}avanja hrvatskoga kao inoga jezika}, keyword = {materinski jezik, drugi, strani i nasljedni jezik, zakonitosti jezi\v{c}noga razvoja, jezi\v{c}ne djelatnosti, me\djukulturna komunikacijska kompetencija, strategije u\v{c}enja i pou\v{c}avanja hrvatskoga kao inoga jezika: kognitivne, metakognitivne, dru\v{s}tveno-afektivne}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dragani\'{c}, Biserka}, year = {2012}, keywords = {mother tongue, second, foreign and hereditary language, legality of linguistic development, linguistic activity, intercultural communication competence, strategies of learning and teaching of Croatian as the same language: cognitive, metacognitive, social-affective}, title = {The strategies of learning and teaching the Croatian as the foreign language}, keyword = {mother tongue, second, foreign and hereditary language, legality of linguistic development, linguistic activity, intercultural communication competence, strategies of learning and teaching of Croatian as the same language: cognitive, metacognitive, social-affective}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font