Pregled bibliografske jedinice broj: 994355
Oponašanje u oglašavanju: voda-Mattoni (Češka) i voda-Lejla (BiH)
Oponašanje u oglašavanju: voda-Mattoni (Češka) i voda-Lejla (BiH), 2017. (ekspertiza).
CROSBI ID: 994355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oponašanje u oglašavanju: voda-Mattoni (Češka) i voda-Lejla (BiH)
(Plagiarism in Advertising: Voda-Mattoni (Czech Republic) and Water-LEJLA (BiH))
Autori
Antolović, Kamilo
Izvornik
Oponašanje u oglašavanju: voda-Mattoni (Češka) i voda-Lejla (BiH)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
2017
Ključne riječi
oponašanje, oglašavanje
(plagiarism, advertising)
Sažetak
Ekspertiza oponašanja u oglašavanju: primjer-voda-Mattoni (Češka) i voda-Lejla (BiH)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Dostupno na:http://www.media-marketing.com/kolumna/oponasanje-u-oglasavanju-voda-mattoni-ceska-i-voda-lejla-bosna-i-hercegovina/ Izdavač: Media-marketing.com