Pregled bibliografske jedinice broj: 994099
Inicijalno obrazovanje nastavnika vjeronauka na visokim teološkim učilištima u Republici Hrvatskoj
Inicijalno obrazovanje nastavnika vjeronauka na visokim teološkim učilištima u Republici Hrvatskoj // Nastavničke kompetencije / Mandarić, Blaženka Valentina ; Razum, Ružica ; Barić, Denis (ur.).
Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Kršćanska sadašnjost, 2019. str. 105-121
CROSBI ID: 994099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inicijalno obrazovanje nastavnika vjeronauka na visokim teološkim učilištima u Republici Hrvatskoj
(The Initial Education of Religious Education Teachers at Institutions of Higher Theological Education in the Republic of Croatia)
Autori
Barić, Denis ; Razum, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Nastavničke kompetencije
Urednik/ci
Mandarić, Blaženka Valentina ; Razum, Ružica ; Barić, Denis
Izdavač
Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Kršćanska sadašnjost
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
105-121
ISBN
978-953-6420-13-1
Ključne riječi
inicijalno obrazovanje ; nastavnik vjeronauka ; teološka učilišta ; kompetencije
(initial education ; religious education teacher, theological institutes, competencies)
Sažetak
Članak se sastoji od triju dijelova. U prvome autori donose sveobuhvatan pregled inicijalnog obrazovanja nastavnika u Europi s posebnim naglaskom na nastavnike vjeronauka. U drugome se poglavlju opisuje aktualno obrazovanje nastavnika vjeronauka u Hrvatskoj. U posljednjem se poglavlju predstavljaju izazovi i zadatci koji se odnose na kompetencije nastavnika religijske nastave, ukazujući pritom na važnost korelacije, kritičke interpretacije interdisciplinarnog dijaloga i religijske osposobljenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb