Pregled bibliografske jedinice broj: 99380
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja, 2002., magistarski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 99380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja
(Attitudes of high school teachers toward integration of children with delayed cognitive development)
Autori
Ljubić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.03
Godina
2002
Stranica
124
Mentor
Igrić, Ljiljana
Neposredni voditelj
Kiš-Glavaš, Lelia
Ključne riječi
integracija; stavovi; nastavnici; srednje škole; usporeni kognitivni razvoj
(attitudes; teachers; high schools; integration; delayed cognitive develpment)
Sažetak
Osnovni cilj ovog rada bio je po prvi puta od početka procesa edukacijske integracije u Republici Hrvatskoj utvrditi stavove nastavnika u srednjim strukivnim školama prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja te identificirati varijable koje mogu utjecati na smjer stavova nastavnika prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski