Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 99380

Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja


Ljubić, Maja
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja, 2002., magistarski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 99380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja
(Attitudes of high school teachers toward integration of children with delayed cognitive development)

Autori
Ljubić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.03

Godina
2002

Stranica
124

Mentor
Igrić, Ljiljana

Neposredni voditelj
Kiš-Glavaš, Lelia

Ključne riječi
integracija; stavovi; nastavnici; srednje škole; usporeni kognitivni razvoj
(attitudes; teachers; high schools; integration; delayed cognitive develpment)

Sažetak
Osnovni cilj ovog rada bio je po prvi puta od početka procesa edukacijske integracije u Republici Hrvatskoj utvrditi stavove nastavnika u srednjim strukivnim školama prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja te identificirati varijable koje mogu utjecati na smjer stavova nastavnika prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (mentor)

Avatar Url Lelia Kiš-Glavaš (mentor)

Avatar Url Maja Ljubić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ljubić, Maja
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja, 2002., magistarski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Ljubić, M. (2002) 'Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja', magistarski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ljubi\'{c}, Maja}, year = {2002}, pages = {124}, keywords = {integracija, stavovi, nastavnici, srednje \v{s}kole, usporeni kognitivni razvoj}, title = {Stavovi nastavnika srednjih \v{s}kola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja}, keyword = {integracija, stavovi, nastavnici, srednje \v{s}kole, usporeni kognitivni razvoj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ljubi\'{c}, Maja}, year = {2002}, pages = {124}, keywords = {attitudes, teachers, high schools, integration, delayed cognitive develpment}, title = {Attitudes of high school teachers toward integration of children with delayed cognitive development}, keyword = {attitudes, teachers, high schools, integration, delayed cognitive develpment}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font