Pregled bibliografske jedinice broj: 993758
Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika
Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 67 (2016), 63-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 993758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika
(The role of the teacher in the process of mathematics concept formation)
Autori
Gusić, Matea
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 67
(2016);
63-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Nastava matematike ; slika koncepta ; Grundvorstellungen
(Mathematics education, Concept image, Grundvorstellungen)
Sažetak
Nastava matematike temelji se na usvajanju apstraktnih koncepata za čije je (ispravno) formiranje, kao posrednik između učenika i matematičkog znanja, odgovoran nastavnik. Nastavnik je taj koji organizacijom rada (odabirom nastavnih metoda, didaktičkog materijala, primjera, zadataka...) osigurava tijek kognitivnih procesa pomoću kojih se kod učenika oblikuje znanje. Svrha ovog članka jest osvijestiti važnost promišljanja nastavnika o odabiru pravilnih primjera i zadataka prilikom planiranja sata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija