Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 993758

Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika


Gusić, Matea
Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 67 (2016), 63-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 993758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika
(The role of the teacher in the process of mathematics concept formation)

Autori
Gusić, Matea

Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 67 (2016); 63-71

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Nastava matematike ; slika koncepta ; Grundvorstellungen
(Mathematics education, Concept image, Grundvorstellungen)

Sažetak
Nastava matematike temelji se na usvajanju apstraktnih koncepata za čije je (ispravno) formiranje, kao posrednik između učenika i matematičkog znanja, odgovoran nastavnik. Nastavnik je taj koji organizacijom rada (odabirom nastavnih metoda, didaktičkog materijala, primjera, zadataka...) osigurava tijek kognitivnih procesa pomoću kojih se kod učenika oblikuje znanje. Svrha ovog članka jest osvijestiti važnost promišljanja nastavnika o odabiru pravilnih primjera i zadataka prilikom planiranja sata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matea Dvoršćak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gusić, Matea
Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 67 (2016), 63-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Gusić, M. (2016) Uloga nastavnika pri formiranju matematičkih koncepata kod učenika. Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 67, 63-71.
@article{article, author = {Gusi\'{c}, Matea}, year = {2016}, pages = {63-71}, keywords = {Nastava matematike, slika koncepta, Grundvorstellungen}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {67}, issn = {1332-3008}, title = {Uloga nastavnika pri formiranju matemati\v{c}kih koncepata kod u\v{c}enika}, keyword = {Nastava matematike, slika koncepta, Grundvorstellungen} }
@article{article, author = {Gusi\'{c}, Matea}, year = {2016}, pages = {63-71}, keywords = {Mathematics education, Concept image, Grundvorstellungen}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {67}, issn = {1332-3008}, title = {The role of the teacher in the process of mathematics concept formation}, keyword = {Mathematics education, Concept image, Grundvorstellungen} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font