Pregled bibliografske jedinice broj: 993749
Funkcije u nastavi matematike - razine usvajanja i zahtjevi zadataka u hrvatskoj nastavnoj praksi
Funkcije u nastavi matematike - razine usvajanja i zahtjevi zadataka u hrvatskoj nastavnoj praksi // Matematika i škola, 90 (2017), 195-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 993749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcije u nastavi matematike - razine usvajanja i zahtjevi zadataka u hrvatskoj nastavnoj praksi
(Functions in mathematics education – Levels of understanding and task requirements in Croatian mathematics education)
Autori
Gusić, Matea
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 90
(2017);
195-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Nastava matematike ; Funkcije ; Grundvorstellungen ;
(Mathematics education, Functions, Grundvorstellungen)
Sažetak
Pojam funkcije smatra se jednim od najvažnijih, ali ujedino i najtežih pojmova u nastavi matematike. U ovom članku prikazuju se zahtjevi kao i razine usvojenosti pojma funkcije. Razmatraju se uobičajeni zadatci u hrvatskoj nastavnoj praksi te nude varijacije zadataka koje potpomažu razvoj konceptulanog razumijevanja pojma funkcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija