Pregled bibliografske jedinice broj: 993537
Promocija i uvođenje batata u gastro turističku ponudu Virovitičko-podravske županije
Promocija i uvođenje batata u gastro turističku ponudu Virovitičko-podravske županije // 52nd croatian and 12th international symposium on agriculture / Vila, Sonja ; Antunović, Zvonko (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 177-180 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 993537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija i uvođenje batata u gastro turističku ponudu Virovitičko-podravske županije
(Introducing and promotion of sweet potato into the gastro tourism in Virovitica-Podravina county)
Autori
Zrinka, Tolušić ; Ružica, Lončarić ; Igor, Kralik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
52nd croatian and 12th international symposium on agriculture
/ Vila, Sonja ; Antunović, Zvonko - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017, 177-180
Skup
52nd croatian and 12th international symposium on agriculture
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 12.02.2017. - 17.02.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
batat ; promocija ; gastro turizam ; Virovitičko-podravska županija
(promotion ; sweet potato ; gastro tourism ; Virovitica-Podravina county)
Sažetak
Razvoj specifičnih oblika turističke ponude svojevrsna je suprotnost i transformacija masovne turističke ponude. Specifični oblici turističke ponude stvaraju i povećavaju konkurentnu prednost destinacije te utječu na održivi razvoj. Novi oblik selektivnog turizma je gastro turizam, kao dio ponude ruralnog turizma. Osim ponude tradicionalnih, autohtonih jela u gastro ponudu se sve više uključuju i nove specifične namirnice, a jedna od njih je i batat. Iako batat nije autohtona biljka naših krajeva, povoljni klimatski uvjeti omogućuju njezinu komercijalnu proizvodnju i ponudu kroz gastronomiju. Istraživanje provedeno na području Virovitičko-podravske županije, koja je najveći proizvođač batata u RH, imalo je za cilj utvrditi koliko je lokalno stanovništvo upoznato s karakteristikama i vrijednostima batata, mogućnošću njegove zastupljenosti u gastro turističkoj ponudi županije te koje promotivne aktivnosti smatraju potrebnim za popularizaciju proizvoda i moguću diferencijaciju gastronomskog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek