Pregled bibliografske jedinice broj: 993377
Vizualna poetika Velebita u edukacijskoj praksi
Vizualna poetika Velebita u edukacijskoj praksi // 1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferncija - ACE / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 85-85 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 993377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualna poetika Velebita u edukacijskoj praksi
(Visual Poetics of Velebit in Educational Practice)
Autori
Vivoda, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferncija - ACE
/ Kolar Billege, Martina - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 85-85
ISBN
978-953-8115-58-5
Skup
1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.03.2019. - 09.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interdisciplinarnost, kreativnost, istraživanje, grafika, knjiga umjetnika, edukacijske praks
(interdisciplinarity, creativity, research, print, artist's book, educational practices)
Sažetak
Naslanjajući se na višegodišnja razmatranja suodnosa književnosti i vizualnih umjetnosti kroz oblikovanje knjige i slikovnice kao umjetničkog objekta na učiteljskom studiju, projekt istraživanja vizualnih poetika Velebita još snažnije iskoračuje u interdisciplinarno područje. Inicirajući suradnju s Parkom prirode Velebit, potaknuli smo niz istraživačkih mogućnosti otvarajući prostor za dijalog i suradnju između vizualnih i ne vizualnih umjetnosti te prirodnih znanosti, preciznije botanike. Smještajući studente u centar umjetničkog istraživanja, sa svom odgovornošću osmišljavanja i organiziranja vlastitih projekata eksperimentirajući s medijima, analizirali smo vizualne osobitosti velebitske flore i različite načine njihove likovne interpretacije kroz crtež, grafiku, umjetničku knjigu i ilustraciju. Iako je primarni cilj projekta bio iskustvo interdisciplinarnog istraživanja i osnaživanje kreativnog aspekta edukacijske prakse budućih učitelja primarnog obrazovanja, učenje/podučavanje kroz produkciju i individualne projekte rezultiralo je izuzetno zanimljivim pristupima radu kroz nekoliko serija grafika i crteža, studentskom grafičkom mapom Velebitskim tragovima te serijom umjetničkih knjiga koje isprepliću i preispituju likovne i književne forme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti