Pregled bibliografske jedinice broj: 993375
Korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva
Korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 393-403
CROSBI ID: 993375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva
(Using Facebook to Promote Confectionery: The Case of Animal Kingdom)
Autori
Babić, Ana ; Fraculj, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva
Urednik/ci
Martinović, Maja
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
393-403
ISBN
978-953-246-135-0
Ključne riječi
Društvene mreže ; Facebook ; aplikacije ; promocija ; marketinška učinkovitost
(Social networks ; Facebook ; applications ; promotion ; marketing efficiency)
Sažetak
Studija slučaja bavi se fenomenom društvenih mreža i korištenjem brandirane društvene aplikacije na Facebooku kao efikasne oglašivačke platforme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija