Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 993375

Korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva


Babić, Ana; Fraculj, Mario
Korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 393-403


CROSBI ID: 993375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva
(Using Facebook to Promote Confectionery: The Case of Animal Kingdom)

Autori
Babić, Ana ; Fraculj, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva

Urednik/ci
Martinović, Maja

Izdavač
MATE

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
393-403

ISBN
978-953-246-135-0

Ključne riječi
Društvene mreže ; Facebook ; aplikacije ; promocija ; marketinška učinkovitost
(Social networks ; Facebook ; applications ; promotion ; marketing efficiency)

Sažetak
Studija slučaja bavi se fenomenom društvenih mreža i korištenjem brandirane društvene aplikacije na Facebooku kao efikasne oglašivačke platforme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mario Fraculj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Ana; Fraculj, Mario
Korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 393-403
Babić, A. & Fraculj, M. (2012) Korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva. U: Martinović, M. (ur.) Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva. Zagreb, MATE, str. 393-403.
@inbook{inbook, author = {Babi\'{c}, Ana and Fraculj, Mario}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {393-403}, keywords = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, aplikacije, promocija, marketin\v{s}ka u\v{c}inkovitost}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Kori\v{s}tenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slu\v{c}aj \v{Z}ivotinjskog carstva}, keyword = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, aplikacije, promocija, marketin\v{s}ka u\v{c}inkovitost}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Babi\'{c}, Ana and Fraculj, Mario}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {393-403}, keywords = {Social networks, Facebook, applications, promotion, marketing efficiency}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Using Facebook to Promote Confectionery: The Case of Animal Kingdom}, keyword = {Social networks, Facebook, applications, promotion, marketing efficiency}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font