Pregled bibliografske jedinice broj: 993344
E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca
E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca // Oeconomicus Znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 1 (2019), 10; 33-44 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 993344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca
(E-commerce and the impact of return policy on customer satisfaction)
Autori
Ramljak, Snježana
Izvornik
Oeconomicus Znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti (1849-9686) 1
(2019), 10;
33-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
e-trgovina, politika povrata, povrat proizvoda, zadovoljstvo kupaca
(e-commerce, return policy, product returns, customer satisfaction)
Sažetak
Online trgovina otvrara nove mogućnosti u komunikaciji među ljudima i to znatno utječe na promjene životnih navika, a posebno na način kupovine. Pravila i procesi povrata sve su važniji za online kupce. Online potrošači postaju sve zahtjevniji i svjesniji toga što znači dobro korisničko iskustvo. Pomoću ovoga rada pokušati će se detektirati čimbenici koji utječu na povrat proizvoda i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca u okruženju elektroničke trgovine. Cilj rada je upozoriti na važnost politike povrata kao sredstva za zadržavanje kupaca, postizanje zadovoljstva kupaca i ostvarivanje konkurentske prednosti u okruženju e-trgovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb