Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 993344

E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca


Ramljak, Snježana
E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca // Oeconomicus Znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 1 (2019), 10; 33-44 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 993344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca
(E-commerce and the impact of return policy on customer satisfaction)

Autori
Ramljak, Snježana

Izvornik
Oeconomicus Znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti (1849-9686) 1 (2019), 10; 33-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
e-trgovina, politika povrata, povrat proizvoda, zadovoljstvo kupaca
(e-commerce, return policy, product returns, customer satisfaction)

Sažetak
Online trgovina otvrara nove mogućnosti u komunikaciji među ljudima i to znatno utječe na promjene životnih navika, a posebno na način kupovine. Pravila i procesi povrata sve su važniji za online kupce. Online potrošači postaju sve zahtjevniji i svjesniji toga što znači dobro korisničko iskustvo. Pomoću ovoga rada pokušati će se detektirati čimbenici koji utječu na povrat proizvoda i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca u okruženju elektroničke trgovine. Cilj rada je upozoriti na važnost politike povrata kao sredstva za zadržavanje kupaca, postizanje zadovoljstva kupaca i ostvarivanje konkurentske prednosti u okruženju e-trgovine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.znanstvenarijec.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ramljak, Snježana
E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca // Oeconomicus Znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 1 (2019), 10; 33-44 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
Ramljak, S. (2019) E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca. Oeconomicus Znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 1 (10), 33-44.
@article{article, author = {Ramljak, Snje\v{z}ana}, year = {2019}, pages = {33-44}, keywords = {e-trgovina, politika povrata, povrat proizvoda, zadovoljstvo kupaca}, journal = {Oeconomicus Znanstveni \v{c}asopis iz ekonomije i dru\v{s}tvenih znanosti}, volume = {1}, number = {10}, issn = {1849-9686}, title = {E-trgovina i utjecaj politike povrata na zadovoljstvo kupaca}, keyword = {e-trgovina, politika povrata, povrat proizvoda, zadovoljstvo kupaca} }
@article{article, author = {Ramljak, Snje\v{z}ana}, year = {2019}, pages = {33-44}, keywords = {e-commerce, return policy, product returns, customer satisfaction}, journal = {Oeconomicus Znanstveni \v{c}asopis iz ekonomije i dru\v{s}tvenih znanosti}, volume = {1}, number = {10}, issn = {1849-9686}, title = {E-commerce and the impact of return policy on customer satisfaction}, keyword = {e-commerce, return policy, product returns, customer satisfaction} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font