Pregled bibliografske jedinice broj: 993194
Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju)
Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju). Zagreb: Udruga HURA ; Državni zavod za intelektualno vlasništvo, 2017 (prirucnik)
CROSBI ID: 993194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju)
(Intellectual property management in advertising (market communication))
Autori
Kamilo Antolović ; Mario Fraculj
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Udruga HURA ; Državni zavod za intelektualno vlasništvo
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
92
ISBN
978-953-6513-79-3
Ključne riječi
intelektualno vlasništvo, oglašavanje, tržišno komuniciranje
(Intellectual property, advertising, market communication)
Sažetak
Ova publikacija adaptacija je WIPO-a dokumenta s interpolacijama i prilagodbama za našu zemlju s osnovnim pitanjima i rješenjima uređivanja intelektualnog vlasništva u oglašavanju-tržišnom komuniciranju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb