Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 993194

Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju)


Kamilo Antolović; Mario Fraculj
Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju). Zagreb: Udruga HURA ; Državni zavod za intelektualno vlasništvo, 2017 (prirucnik)


CROSBI ID: 993194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju)
(Intellectual property management in advertising (market communication))

Autori
Kamilo Antolović ; Mario Fraculj

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Udruga HURA ; Državni zavod za intelektualno vlasništvo

Grad
Zagreb

Godina
2017

Stranica
92

ISBN
978-953-6513-79-3

Ključne riječi
intelektualno vlasništvo, oglašavanje, tržišno komuniciranje
(Intellectual property, advertising, market communication)

Sažetak
Ova publikacija adaptacija je WIPO-a dokumenta s interpolacijama i prilagodbama za našu zemlju s osnovnim pitanjima i rješenjima uređivanja intelektualnog vlasništva u oglašavanju-tržišnom komuniciranju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Fraculj (autor)

Avatar Url Kamilo Antolović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kamilo Antolović; Mario Fraculj
Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju). Zagreb: Udruga HURA ; Državni zavod za intelektualno vlasništvo, 2017 (prirucnik)
Kamilo Antolović & Mario Fraculj (2017) Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju). Zagreb, Udruga HURA ; Državni zavod za intelektualno vlasništvo.
@book{book, year = {2017}, pages = {92}, keywords = {intelektualno vlasni\v{s}tvo, ogla\v{s}avanje, tr\v{z}i\v{s}no komuniciranje}, isbn = {978-953-6513-79-3}, title = {Upravljanje intelektualnim vlasni\v{s}tvom u ogla\v{s}avanju (tr\v{z}i\v{s}nom komuniciranju)}, keyword = {intelektualno vlasni\v{s}tvo, ogla\v{s}avanje, tr\v{z}i\v{s}no komuniciranje}, publisher = {Udruga HURA ; Dr\v{z}avni zavod za intelektualno vlasni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2017}, pages = {92}, keywords = {Intellectual property, advertising, market communication}, isbn = {978-953-6513-79-3}, title = {Intellectual property management in advertising (market communication)}, keyword = {Intellectual property, advertising, market communication}, publisher = {Udruga HURA ; Dr\v{z}avni zavod za intelektualno vlasni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font