Pregled bibliografske jedinice broj: 993150
Govor tijela
Govor tijela. Zagreb: K&K Promocija, 2013 (prirucnik)
CROSBI ID: 993150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Govor tijela
(Body language)
Autori
Kamilo Antolović
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
K&K Promocija
Grad
Zagreb
Godina
2013
Stranica
111
ISBN
978-953-56121-1-7
Ključne riječi
Govor tijela
(Body language)
Sažetak
...više vjerujemo očima nego ušima, uglavnom najveći broj poruka iz okruženja primamo vizualno. Ljudi su kao vrsta najveći dio svog životnog vijeka, dakle tisućama i tisućama godina, razmjenjivali poruke neverbalno, kricima, mimikom, gestama i pokretima.Govor tijela bio je prvi komunikacijski sustav u evoluciji jezika kakvog poznajemo, on se razvio u dalekoj prošlosti i vjerojatno nije bitnije promjenjen sve do danas. Bez obzira promatrali mi poruke tijela kao dio prodaje ili kao dio komuniciranja, promatrali ga u poslovnom ili svakodnevnom obraćanju s drugim ljudima, nedvojbeno ; poruke tijela imaju veću vjerodostojnost od izrečenih riječi, dakle samog govora. Zapažanje i razumijevanje govora tijela, a smatra se da žene bolje razumiju govor tijela od muškaraca, uvijek treba sagledavati u datom kontekstu vodeći posebno računa: 1. Društveni okvir, pojedine kulturne skupine imaju različitu interpretaciju pojedinih poruka koje odašilje naše tijelo, 2. Slijed gesta, jedna izolirana poruka može biti varka ili data okolnost, slijed istoznačnih poruka tijela nedvojbeno pokazuje istinu, 3. Podudarnost poruka, kada su poruke tijela i verbalna poruka kontradiktorne, ljudi su skloni manje vjerovati ili zanemariti izrečeno, 4. Kontekst okolnosti, neverbalnu poruku treba sagledavati u konkretnim okolnostima u kojima ju neka osoba odašilje. U svjetlu promatranja ukupne komunikacije medju ljudima, ali i boljeg razumijevanja, bez obzira da li se radi o poslovnom ili svakodnevnom komuniciranju namjera je ovim radom kraći osvrt na najznačajnije poruke koje odašilje naše tijelo, ne samo kako bi ih bolje razumjeli, već kako bi neke iskoristili za uvjerljiviju komunikaciju s drugim ljudima!
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti