Pregled bibliografske jedinice broj: 993143
Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, ...
Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, .... Zagreb: Vlastita naklada, 2013 (ostalo)
CROSBI ID: 993143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, ...
(Tour-De-Sign / visual communication in tourism, catering, hotels, ...)
Autori
Vrančić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo
Izdavač
Vlastita naklada
Grad
Zagreb
Godina
2013
Stranica
103
ISBN
978-953-56542-4-7
Ključne riječi
dizajn ; vizualne komunikacije ; turizam ; brand
(design ; visual communications ; tourism ; brand)
Sažetak
Brandiranje i vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, ...
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Dizajn
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola tržišnih komunikacija "Agora", Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb
Profili:
Josip Vrančić
(autor)