Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 993143

Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, ...


Vrančić, Josip
Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, .... Zagreb: Vlastita naklada, 2013 (ostalo)


CROSBI ID: 993143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, ...
(Tour-De-Sign / visual communication in tourism, catering, hotels, ...)

Autori
Vrančić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo

Izdavač
Vlastita naklada

Grad
Zagreb

Godina
2013

Stranica
103

ISBN
978-953-56542-4-7

Ključne riječi
dizajn ; vizualne komunikacije ; turizam ; brand
(design ; visual communications ; tourism ; brand)

Sažetak
Brandiranje i vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, ...

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola tržišnih komunikacija "Agora", Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Vrančić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.academia.edu

Citiraj ovu publikaciju:

Vrančić, Josip
Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, .... Zagreb: Vlastita naklada, 2013 (ostalo)
Vrančić, J. (2013) Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, .... Zagreb, Vlastita naklada.
@book{book, author = {Vran\v{c}i\'{c}, Josip}, year = {2013}, pages = {103}, keywords = {dizajn, vizualne komunikacije, turizam, brand}, isbn = {978-953-56542-4-7}, title = {Tour-De-Sign / vizualne komunikacije turizma, ugostiteljstva, hoteljerstva, ...}, keyword = {dizajn, vizualne komunikacije, turizam, brand}, publisher = {Vlastita naklada}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Vran\v{c}i\'{c}, Josip}, year = {2013}, pages = {103}, keywords = {design, visual communications, tourism, brand}, isbn = {978-953-56542-4-7}, title = {Tour-De-Sign / visual communication in tourism, catering, hotels, ...}, keyword = {design, visual communications, tourism, brand}, publisher = {Vlastita naklada}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font